| Název předmětu | Nanomateriály |
|---|---|
| Kód předmětu | KOANCH/C389 |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 5 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Základní metody přípravy/syntézy 1D a 2D struktur metodami bottom up a top down. Charakterizace nanostruktur. Příklady aplikací. Možná rizika použití nanomateriálů.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Přednášení |
| Výstupy z učení |
|
Posluchač se po absolvování předmětu orientuje v metodách přípravy a charakterizace nanomateriálů. |
| Předpoklady |
|
Nejsou žádné požadovány.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Ústní zkouška
Zkouška je ústní. Základní formou zkoušky je rozprava nad vybranými okruhy. Je prověřována míra osvojených znalostí, koncepcí a aplikačních dovedností. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Fakulta chemicko-technologická | Studijní plán (Verze): Anorganické materiály (2014) | Kategorie: Technická chemie a chemie silikátů | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Fakulta chemicko-technologická | Studijní plán (Verze): Anorganické materiály (2013) | Kategorie: Technická chemie a chemie silikátů | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Fakulta chemicko-technologická | Studijní plán (Verze): Anorganické materiály (2016) | Kategorie: Technická chemie a chemie silikátů | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Fakulta chemicko-technologická | Studijní plán (Verze): Anorganické materiály (2015) | Kategorie: Technická chemie a chemie silikátů | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |