Vyučující
|
-
Jelínek Radim, Ing. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Vymezení PR, obsah a význam. PR v komunikačním mixu firmy. Hlavní činnosti PR. Hledání partnerů (cílových skupin) a zvyšování dosahu. Oslovování veřejnosti. Postupy a realizace konkrétních aktivit (konkrétní nástroje). Interní PR. PR on-line (sjednocování komunikace. šíření zpráv v kyberprostoru). PR on-line (mapování a monitorování vlastních aktivit, hodnocení). Toerie a trénování vlastních komunikačních schopností a dovedností. Zásady a pravidla úspěšné prezentace. Osvojení hlavních principů realizace prezentace a vlastní nácvik.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou Public Relations v rámci komunikace firmy, ukázat význam této oblasti komunikace ve vztahu k hlavním vnějším i vnitřním partnerům podniku.
Student získá základní přehled v oblasti marketingové komunikace zacílené na PR a dále má možnost se zdokonalit ve zvých vlastních prezentačních dovednostech.
|
Předpoklady
|
Student by měl mít základní přehled z oblasti marketingu. Měl by rozumět pojmu PR a být schopen vymezit základní aktivity v této oblasti.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce
Nadpoloviční účast na cvičeních. Udělení zápočtu na základě vlastní prezentace. Zkouška je klasifikací semestrální práce (zpracovaná odevzdaná audiovizuální prezentace).
|
Doporučená literatura
|
-
De Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003.
-
Hierhold, E. Rétorika a prezentace. Praha: Grada Publishing, 2005.
-
Hloušková, I. Vnitrofiremní komunikace.
-
Philips, D. Online public relations. Praha: Grada Publishing, 2001.
-
Svoboda, V. Public Relations. Grada Publishing, 2005.
|