-
BABOUČEK P., ČECH M. a kol. Jak se stát dobrým manažerem v NNO. Praha: TEREZA, 2003..
-
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006.
-
BACHMAN P. Management neziskové organizace. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011..
-
BÁRTA J. Strategické plánování pro neziskové organizace. Praha: NROS, 1997..
-
DVOŘÁK T. Nadace a nadační fondy. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2010.
-
DVOŘÁK T. Obecně prospěšná společnost. 3. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2011.
-
HLOUŠEK, J. Problematika zakládání organizací v sociální oblasti. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006..
-
HYÁNEK, V. Ekonomika neziskových organizací: distanční studijní opora. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004.
-
PLAMÍNEK J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Nadace Lotos, 1999..
-
RONOVSKÁ K. Nové české nadační právo v evropském srovnání. Praha: Wolters Kluwer, 2012.
-
ŠEDIVÝ M., MEDLÍKOVÁ O. Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2012.
-
ŠEDIVÝ M., MEDLÍKOVÁ O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada, 2009..
-
TOŠNER, J. (ed.). Řízení lidských zdrojů. Sborník vybraných materiálů specializačního kurzu ?Řízení neziskových organizací?. Praha: AGNES, 1999.
-
TOŠNER J., SOZANSKÁ O. Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích. Praha: Portál, 2002.
|