Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
-
BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. Management.. Olomouc: Rubico, 2001.
-
DRUCKER, P. F. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku.. Praha: Management Press, 2000.
-
DRUCKER, P. F. Výzvy managementu pro 21. století.. Praha: Management Press, 2000.
-
IACOCCA, L. Lee Iacocca to říká na rovinu.. Praha: Management Press, 1994.
-
JOHNSON, G., SCHOLES, K. Exploring Corporate Strategy.. Essex: Pearson Education Limited, 2005.
-
KOTLER, J. P. Marketing management. Analýza, plánování, využití, kontrola.. Praha: Victoria Publishing, 1993.
-
PORTER, M., E. Competitive Advantage: Creating and sustaining superior performance. (překlad: Konkurenční výhoda - Praha: Victoria Publishing, 1992). Praha: Free Press, 1985.
-
SENGE, P., M. The Fifth Discipline Fieldbook: Strategie for building a learning organization.. New York (USA): Doubleday Currency, 1994.
-
SLATER, R. 31 tajemství úspěchu Jacka Welche - muže, který změnil General Electric.. Praha: Management Press, 1999.
-
Truneček, Jan. Znalostní podnik ve znalostní společnosti. [S.l.]: Professional Publishing, 2003. ISBN 80-86419-35-5.
-
VEBER, J. et al. Management. Základy, prosperita, globalizace.. Praha: Management Press, 2005.
|