Vyučující
|
-
Šašma Michal, Mgr. Ph.D.
-
Boušková Šárka, Mgr.
-
Brebera Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Pospíšilová Linda, Mgr.
-
Mazalová Markéta, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
The Placement Test. University of Pardubice. Communication in Business. Tense Review. Telephoning and Leaving Messages. Letters and E-mails. Applying for Jobs. Present Tenses. Giving Advice. Producing a CV. Employment. Past Tenses. Expressing Preferences. CL for a CV. Import-Export. Countability. Dealing with Customers. Marketing. Modals. Presenting a Product. Presentations. Retail. Shopping Behaviour. Future Forms. Giving Instructions. How to. Standardized didactic test measuring the level of acquisition of the course content.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je prohloubení a rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia s důrazem na odbornou terminologii a gramatické struktury relevantní studijnímu oboru. Důraz je kladen na rozvoj řečových dovedností s ohledem na budoucí praktické potřeby (ústní a písemný projev, poslech a čtení) při práci s odborným textem. Kurz zahrnuje práci s odbornými texty a studijními materiály z oblasti chemie a ekonomie.
Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. Cílovou úrovní kurzu je B1 Evropského jazykového rámce. Cílem je příprava na praktickou orientaci v prostředí, kde bude student jazyk potřebovat a rozvíjení dovednosti vést konverzaci a plynule mluvit.
|
Předpoklady
|
Student by měl ovládat jazyk na úrovni A2+, základní gramatické jevy a strukturu jazyka, základní slovní zásobu obecné úrovně, aby bylo možno konsolidovat středoškolské znalosti a postoupit k získávání odborných jazykových znalostí.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Didaktický test
Zápočet je udělen na základě vypracované a prezentované semestrální práce na jedno ze zadaných témat a na základě písemného zápočtového testu. Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
|
Doporučená literatura
|
-
Gomm, H. In Company. Intermediate, Student's Book.. MacMillan, 2006.
-
NAUNTON, J.; TULIP, M. ProFile 1 Pre-Intermediate. Students Book. CUP, 2005. ISBN 978-0-19-457575-1.
-
Soars, J. and L. New Headway Intermediate, Student´s Book. Oxford University Press, 2003.
|