Vyučující
|
-
Koblížková Andrea, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
E-mail / Business Correspondence Marketing / Branding (Target Audience) Presenting (Being heard) Meetings (Chairing / Participating)/ Negotiating/ Solving problems Money matters Intercultural project. Standardized final language exam which consists of both the written and the oral part and which also reflects the specific command of language relevant to the student's professional needs.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je prohloubení a rozšíření dříve získaných řečových dovedností a rozvoj specifického jazyka pro oblast Business English. Počáteční úroveň studentů: B1 v obecné angličtině. Cílová úroveň studentů: B1+ v oblasti Business English. Kurz se soustředí na systematické rozšiřování slovní zásoby, rozvoj produktivních řečových dovedností se zřetelem na profesně zaměřené situace a na posílení autonomie studentů.
Student je schopen interaktivní komunikace na úrovni B1+, je kompetentní v užívání rozšířené slovní zásoby v oblasti Business English (BE). B1+/ BE: Mluvený projev: interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka. Čtení: zvládnutí jednotlivých technik, pokročilá práce se slovníky a zdroji informací. Psaní: respektování stylistiky dle registru. Poslech: porozumění běžným typům slyšených projevů s prvky "Working English".
|
Předpoklady
|
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1 v obchodní angličtine.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Didaktický test
Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály. interkulturní projekt: AUA zadání ve výuce a emailem část písemná: ověření zvládnutí lexikálních jevů a gramatických struktur část ústní: přednést hlavní myšlenky zpracovaného textu a zodpovědět doplňující otázky k dané problematice splnění na 60%
|
Doporučená literatura
|
-
Gomm, H.; Powell, M. In Company. Intermediate. Student´s Book.. MacMillan, 2006.
-
Naunton, Jon. ProFile 2 Intermediate (Student's Book). Oxford University Press, 2005. ISBN 0194575764.
|