Vyučující
|
-
Koblížková Andrea, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
E-mail / Business Correspondence Marketing / Branding (Target Audience) Presenting (Being heard) Meetings (Chairing / Participating)/ Negotiating/ Solving problems Money matters Intercultural project
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je prohloubení a rozšíření dříve získaných řečových dovedností a rozvoj specifického jazyka pro oblast Business English. Počáteční úroveň studentů: B1 v obecné angličtině. Cílová úroveň studentů: B1+ v oblasti Business English. Kurz se soustředí na systematické rozšiřování slovní zásoby, rozvoj produktivních řečových dovedností se zřetelem na profesně zaměřené situace a na posílení autonomie studentů.
Student je schopen interaktivní komunikace na úrovni B1+, je kompetentní v užívání rozšířené slovní zásoby v oblasti Business English (BE). B1+/ BE: Mluvený projev: interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka. Čtení: zvládnutí jednotlivých technik, pokročilá práce se slovníky a zdroji informací. Psaní: respektování stylistiky dle registru. Poslech: porozumění běžným typům slyšených projevů s prvky "Working English".
|
Předpoklady
|
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1 v obchodní angličtine.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Didaktický test
interkulturní projekt: AUA zadání ve výuce a emailem část písemná: ověření zvládnutí lexikálních jevů a gramatických struktur část ústní: přednést hlavní myšlenky zpracovaného textu a zodpovědět doplňující otázky k dané problematice splnění na 60%
|
Doporučená literatura
|
-
Gomm, H.; Powell, M. In Company. Intermediate. Student´s Book.. MacMillan, 2006.
-
Naunton, Jon. ProFile 2 Intermediate (Student's Book). Oxford University Press, 2005. ISBN 0194575764.
|