Název předmětu | Angličtina pro obory elektro a IT - B2+ |
---|---|
Kód předmětu | JC/IPAIW |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Future: language of certainty and uncertainty. Innovations, making product a commercial success. Modals. Working across cultures. Language of positive and negative judgements. Reading and note-taking. Text cohesion. Text summary. Media survey in the area of IT and Electrical Engineering. Research in the area of IT and Electrical Engineering. Oral and written production in the area of IT and Electrical Engineering.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Obsah předmětu je koncipován tak, aby umožňoval prohloubení a rozšíření znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia ve všech složkách komunikativní jazykové kompetence. Předpokládanou výchozí úrovní je B2 dle Společného evropského referenčního rámce. Reflektuje zásady pro tvorbu kurzu odborného cizího jazyka neboli cizího jazyka pro specifické účely.
Student dále rozvíjí svou jazykovou kompetenci získanou předchozím studiem, a to s důrazem na argumentaci, účinnou společenskou promluvu a jazykové povědomí. Při vedení konverzace dokáže využívat strategii spolupráce a při tvorbě složitých textů umí výstižně postihnout vztahy mezi myšlenkami. Tyto způsobilosti dovede efektivně využívat v oblasti obecného i odborného jazyka. Cílem kurzu je další upevnění znalostí a dovedností na úrovni B2+. |
Předpoklady |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B2 v obecné angličtině.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta
Student splní dvě seminární zadání dle požadavků vyučujího. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Informační technologie (2015) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Řízení procesů (2016) | Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Komunikační a řídicí technologie (2016) | Kategorie: Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Informační technologie (2016) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Řízení procesů (2015) | Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Informační technologie (2014) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Komunikační a řídicí technologie (2015) | Kategorie: Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Komunikační a řídicí technologie (2014) | Kategorie: Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Řízení procesů (2014) | Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |