Vyučující
|
-
Lawrence Rochelle Simone, MSc
|
Obsah předmětu
|
Stadia tvorby eseje Stanovení výzkumné otázky struktura eseje, řazení do odstavce, úvod, závěr koherence textu zdůraznění citace a parafráze interpunkce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody samostatných akcí
|
Výstupy z učení
|
Kurz se zaměřuje na problematiku akademické eseje. Cílem kurzu je seznámit studenty se základními postupy při tvorbě akademické eseje (stanovení výzkumné otázky, struktura eseje, úvod, závěr, citace, parafráze, interpunkce, apod.)
Studenti prohloubí písemnou jazykovou komptenci - schopnost koncipovat delší akademické odborné texty, pracovat se zdroji, citovat, vytvářet soupis bibliografie, atd.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce
Účast na seminářích je povinná. Plnění zadaných úkolů a aktivní účast. Esej
|
Doporučená literatura
|
-
LEKI, I. Academic Writing: Exploring Processes and Strategies. Cambridge : Cambridge University Press, 1998. ISBN 0521657687.
-
SPENCER, C.M.; ARBON, B. Foundations of Writing: Developing Research and Academic Writing Skills. Lincolnwood : National Textbook Company, 1996.
|