Vyučující
|
-
Hambálek Lukáš, Mgr.
-
Lawrence Rochelle Simone, MSc
-
Vít Marek, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 100 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem studijního předmětu je v návaznosti na Jazyková cvičení III. dále rozvíjet komunikativní kompetenci studentů v anglickém jazyce, a to ve všech jejich oblastech - lingvistické, pragmatické i strategické. Studenti rozvíjí své produktivní a receptivní dovednosti na základě osvojení relevantních jazykových prostředků, osvojí si gramatickou a lexikální přesnost vyjadřování a plynulost projevu v závislosti na stylistické příslušnosti a dále využívají znalosti a dovednosti získané v jiných předmětech, např. prezentační dovednosti (PREZ), odborný jazyk (OJA1) a základy písemného projevu (ZPSA) při vypracovávání vlastních ústních a písemných prezentací. Zároveň si rozvinou schopnost realizovat komunikační záměr. Výuka je realizována rodilým mluvčím.
Kurz umožní studentům zlepšit jazykovou kompetenci ve všech jejích aspektech.
|
Předpoklady
|
JAC III
KAA/JAC1 a zároveň KAA/JAC2 a zároveň KAA/JAC3
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru
Povinná docházka. Samostatná příprava na semináře a aktivní účast . Esej. Prezentace.
|
Doporučená literatura
|
-
O'Dell, F. Broadhead, A. Objective CAE updated. Ed. Workbook. Cambridge, 2008.
-
O'Dell,F. Broadhead, A. Objective CAE updated. Ed. Students's book. Cambridge, 2008.
-
Swan, M. Practical English Usage. Oxfrod, 2005.
|