Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1 Matematika, číselné operace, rovnice 2 Dějepis, slovní zásoba, časy určené pro vypravování 3 Zeměpis, terminologie, trpný rod 4 Biologie, základní anatomie, terminologie 5 Fyzika, základní terminologie, číselné operace 6 Chemie, chemické prvky, chemické procesy, terminologie 7 Hudební výchova a hudební nauka, hudební terminologie 8 Tělesná výchova, výtvarná výchova, základní terminologie
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody samostatných akcí, Demonstrace
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test
- 5 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je získání dovednosti efektivní, přesné a plynulé komunikace v anglickém jazyce v různých oborech vyučovaných na základních školách a připravit tak budoucí učitele po jazykové stránce na výuku jiných předmětů prostřednictvím angličtiny a na CLIL (výuku integrující obsah a jazyk). Důraz je kladen především na systematické rozšiřování odborné slovní zásoby a relevantních mluvnických struktur úzce spjatých s těmito obory. Student rozvíjí své jazykové a komunikativní kompetence.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Prezentace
Povinná docházka - 70% Prezentace / 'microteaching' na zvolené téma Vytvoření slovníčku pojmů a dalších výukových materiálů v písemné podobě Závěrečný lexikální test - min. 75%
|
Doporučená literatura
|
-
DK Publishing. First Human Body Encyclopedia. USA, 2005. ISBN 978-0756609979.
-
DK Publishing. First Science Encyclopedia. USA, 2008. ISBN 978-0756642969.
-
Oxford University Press. Oxford School Dictionary. Oxford, 2012. ISBN 978-0192756930.
-
Sybilla Beckmann. Mathematics for Elementary Teachers with Activities. Pearson, 2012. ISBN 978-0321825728.
|