Vyučující
|
-
Černá Monika, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The Reflective seminar is closely linked to Teaching practice 2. Theoretical input according to the trainees´needs. Reflection on teaching practice experience. Analysis of one´s own video recording. Individual action plans.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody samostatných akcí, Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Reflektivní seminář přímo navazuje na Učitelskou praxi II. Cílem studijního předmětu je dát studentům možnost rozvoje dovednosti reflexe vlastní pedagogické zkušenosti. Na základě této reflexe studenti navrhnou akční plán pro další rozvoj vlastní profesní kompetence.
Studenti získají způsobilost analyzovat získané zkušenosti, prohloubí teoretickou základnu vlastní profesní kompetence, zvědomují a formují vlastní pojetí výuky, upevňují a dále rozvíjejí reflektivní strategie a techniky.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KAA/UCPX1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonu studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Rozhovor, Systematické pozorování
- ústní pohovor (předpokladem je předložení analýzy videonahrávky vlastní výuky) - prezentace akčního plánu, zpráva o výstupech akčního plánu, seznam prostudované literatury - účasti na odborné akci pro učitele AJ, student předloží potvrzení o účasti
|
Doporučená literatura
|
-
RICHARDS, J.C.; LOCKHART. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge University Press, 2000. ISBN 0 521 45803 X.
-
SCRIVENER, J. Learning Teaching. Oxford : Macmillen Heinemann, 2005. ISBN 1405013990.
|