Posouzení zadané práce, Analýza výkonu studenta
Požadavky k zápočtu: Průběžné zpracování samostatných prací, prezentace: 2x anotace (1x základní literatura - do 2. 1.2017, 1x jiná než základní literatura - prezentace + termín odevzdání individuální), 3x úvaha (termín odevzdání 1. úvahy - do 20.10. 2016, termín odevzdání 2. úvahy - bude upřesněn, termín odevzdání 3. úvahy - do 2. 1. 2016) (Přijímají se pouze studentovy originální práce!) Aktivní účast v přednáškách + povinná aktivní účast na vlastní prezentaci Odevzdání portfolia s výsledky vlastních badatelských aktivit (anotace, úvaha, seznam prostudované literatury dle normy APA, myšlenkové mapy) - do 2.1. 2016 forma zápočtu: kolokvium Podmínkou pro udělení zápočtu je splnění všech požadavků ve STANOVENÝCH termínech a aktivní účast na kolokviu.
|
-
Odborné časopisy : Pedagogika. Pedagogická orientace.
-
BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání.. Praha: Portál, 1998.
-
BREZINKA, W. Filozofické základy výchovy.. Praha: Zvon, 1996.
-
FABER, A.; MAZLISH, E. How to Talk So Kids Will Listen and Listen So Kids Will Talk. Piccadilly Press, 2012. ISBN 978-1-84812-309-0.
-
HAVLÍK, R.; KOŤA, J. Sociologie výchovy a školy.. Praha : Portál, 2002.
-
Holmerová, Iva. Minimum akademického bontonu, aneb, Jak neuklouznout nejen na akademické půdě. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5427-7.
-
Kasperová, Dana; Kasper, Tomáš. Dějiny pedagogiky. Grada, 2008.
-
KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-429-X.
-
Kopřiva, Pavel . Respektovat a být respektován. Kroměříž: Spirála, 2006. ISBN 80-901873-7-4.
-
Kosíková, Věra. Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty. Grada, 2011.
-
MAŃÁK, J.; PROKOP, J.; SOLFRONK, J. Kapitoly ze sociální pedagogiky a psychologie.. Brno: Paido, 1998.
-
Matějček, Zdeněk. Co, kdy a jak ve výchově dětí. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-494-X.
-
NAZARE-AGA, I. Nenechte sebou manipulovat. Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0652-1.
-
Nováčková, Jana. Mýty ve vzdělávání. Kroměříž: Spirála, 2011.
-
PAŘÍZEK, V. Učitel v nezvyklé školní situaci. Praha: SPN, 1990.
-
PIKE, G.; SELBY, D. Globální výchova.. Praha: Grada, 1994.
-
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika.. Praha: Portál, 1997.
-
PRŮCHA, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2004.
-
RÝDL, K. Inovace školských systémů.. Praha : ISV, 2003.
-
RÝDL, K. Základy obecné pedagogiky.. Liberec: PedF TU, 2004.
-
SCHOENEBECK, K. Texty k postpedagogickému myšlení.. Pardubice, 2000.
-
Štverák, Vladimír. Stručný průvodce dějinami pedagogiky. Praha: Karolinum, 1999. ISBN 80-7184-797-6.
-
TONUCCI, F. Vyučovat nebo naučit?. Praha, 1991. ISBN 978-80-238-42-036.
-
TRDÁ, Jana. Lektorské finty. Grada.
-
Vališová, Alena. Pedagogika pro učitele : školský systém v českých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management, hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1734-0.
-
Zormanová, L. Výukové metody v pedagogice. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4100-0.
|