Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Členění závěrečné práce. Popisné texty (popis předmětu, události, popis osob, pracovní vysvědčení). Závěrečná práce, seznam literatury, úvod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody samostatných akcí, Nácvik dovedností
|
Výstupy z učení
|
Studenti si mají osvojit teoretické poznatky z oblasti stylistiky a práci s primárními a sekundárními zdroji a získat praktické dovednosti pro aplikaci těchto poznatků v písemném projevu, především v akademickém psaní. Jsou využívány teoretické texty i praktické ukázky. Předmět má seznámit studenty se správnou volbou slovních prostředků, stylistikou jazyka, organizací textu, slohotvornými postupy jako popis, exemplifikace, odborný styl, resumé, psaní anotací, úvodu.
Studenti získávají praktické dovednosti pro aplikaci poznatků z oblasti stylistiky a práce s primárními a sekundárními zdroji v písemném projevu, především v akademickém psaní a budou schopni použit odborný styl, psát resumé, anotaci, úvod.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KCJ/PSN1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce
Jazykově i obsahově korektní úkoly (úvod do bakalářské práce). 70% účast na seminářích.
|
Doporučená literatura
|
-
ECO, U. Wie man eine wissenschaftliche Abschlussarbeit schreibt. C.F.Müller Juristischer Verlag GmbH, Heidelberg, 1993.
-
GERHARDS, G. Seminar- Diplom- und Doktorarbeit. UTB für Wissenschaft: Uni-Taschenbücher; 217, Bern; Stuttgart; Wien, 1995.
|