Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. blok - Rozdíly ve studiu na střední a vysoké škole, oficiální email při komunikaci s vyučujícím, nepřímé otázky 2. blok - Přítomný čas prostý a průběhový, "WH" výrazy, podmětné / předmětné otázky 3. blok - Kresba - základní techniky a názvosloví 4. blok - Minulý čas prostý / průběhový, rozdíly a použití 5. blok - Vyprávění příběhů, předminulý čas v kontrastu k minulému prostému a průběhovému času 6. blok - Malba - základní techniky, nástroje a názvosloví 7. blok - Předpřítomný čas prostý / průběhový, rozdíly a použití 8. blok - Přídavná jména, příslovce, stupňování, použití, popis ateliéru, pokoje, budovy 9. blok - Způsoby vyjadřování budoucnosti 10. blok - Trpný rod, popis předmětů, vynálezy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Rozšířit a prohloubit dosavadní úroveň cizojazčné přípravy absloventů středních škol (číst a studovat zahraniční odbornou literaturu, schopnost zvládnout odborné přednášky v cizím jazyce) zdokonalit komunikativní kompetence.
Orientovat se ve svém oboru doma a v cizojazyčném prostředí, aktivně se účastnit zahraničních stáží.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Zápočet udělen na základě ústní zkoušky.
|
Doporučená literatura
|
-
Gráf, P. Nová cvičebnice AJ gramatiky. Fortuna, Praha, 2001.
-
Gráf, P. Time to talk 2. Polyglot, Praha, 2002.
-
Kollmannová a kol. AJ pro samouky. Voznice, 2002.
-
Murphy, R. Essential grammar in Use. Cambridge University Press, 1997.
-
Redman, S. Ehglish Vocabulary in Use - pre - intermediate and intermediate. Cambridge University Press, 1997.
-
Waisser, P. 32 English Topics for Graduation Exam - Art. VOŠKRT Litomyšl, 1999.
-
Waisser, P. 32 English topics. Litomyšl, VOŠRKT, 1999.
|