Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1) Opakování 2) Jednoduchý budoucí čas 3) Poslechová cvičení, slovní zásoba - zaměstnání 4) Předložky spojené se členem, slovní zásoba - lidské tělo 5) Konverzace, opakování 6) Ukazovací zájmena, slovní zásoba - v restauraci 7) Passato Prossimo, slovní zásoba 8) Cvičení na Passato Prossimo 9) Konverzace, opakování 10) Slovní zásoba - počasí, aktivity podle ročních období 11) Poslechová cvičení, slovní zásoba - popis 12) Konverzace, opakování (témata jsou uváděna po týdnech)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Základy italského jazyka, rozšíření jazykových znalostí. Hlavním cílem výuky italštiny je příprava studentů na studijní pobyt v Itálii, v italských školách restaurování a uměleckých řemesel; získat takové znalosti, které by umožnily orientovat se, případně přímo studovat odbornou literaturu v italském originále. Výuka italského jazyka - jde o začátečníky, kteří si zvolili tento jazyk s ohledem na další přípravu na budoucí povolání - předpokládá zvládnout základy cizího jazyka: správná výslovnostm, čtení a psaní, gramatická struktura jazyka, slovní zásoba. Součástí výuky italského jazyka je přiblížení studujícím mentalitu, kulturu a způsob života v Itálii. Vzhledem k specializaci na této fakultě součástí výuky bude i soustředění se na získání širokého základu terminologie v oboru.
Studenti zvládnou italský jazyk do té míry, aby byli schopni číst odbornou literaturu a komunikovat se svými italskými kolegy.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Vyprávění na dané téma - vyjadřovací schopnosti.
|
Doporučená literatura
|
-
Bahníková, A., Benešová, H., Ehrenbergerová, L. Italština. Praha, 2001.
-
Janešová, J. Italština pro samouky. Praha, 1994.
|