Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1) Opakování 2) Nejpoužívanější slovesné vazby 3) Poslechová cvičení, zvratná slovesa 4) Konverzace 5) Geografie Itálie, Řím 6) Kultura a dějiny Itálie, život v Itálii 7) Konverzace 8) Úvod k Trapassatu, cvičení 9) Poslechová cvičení 10) Slovní zásoba - zábava, volný čas 11) Opakování Passata Prossima a Trapassata 12) Konverzace, opakování (témata jsou uváděna po týdnech)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Základy italského jazyka, rozšíření jazykových znalostí. Hlavním cílem výuky italštiny je příprava studentů na studijní pobyt v Itálii, v italských školách restaurování a uměleckých řemesel; získat takové znalosti, které by umožnily orientovat se, případně přímo studovat odbornou literaturu v italském originále. Výuka italského jazyka - jde o začátečníky, kteří si zvolili tento jazyk s ohledem na další přípravu na budoucí povolání - předpokládá zvládnout základy cizího jazyka: správná výslovnostm, čtení a psaní, gramatická struktura jazyka, slovní zásoba. Součástí výuky italského jazyka je přiblížení studujícím mentalitu, kulturu a způsob života v Itálii. Vzhledem k specializaci na této fakultě součástí výuky bude i soustředění se na získání širokého základu terminologie v oboru.
Studenti zvládnou italský jazyk do té míry, aby byli schopni číst odbornou literaturu a komunikovat se svými italskými kolegy.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Zápočet: student čte, mluví, překládá - dokazuje znalost výslovnosti, větného rozboru
|
Doporučená literatura
|
-
Bahníková, A., Benešová, H., Ehrenbergerová, L. Italština. Praha, 2001.
-
Janešová, J. Italština pro samouky. Praha, 1994.
|