Vyučující
|
-
Kavička Antonín, prof. Ing. Ph.D.
-
Brožek Josef, Ing.
-
Marek Jaroslav, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je individuálně stanoven každému studentovi na základě zadaných úkolů specifikovaných vedoucím projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody samostatných akcí
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je nabídnout studentům práci na interních fakultních projektech (zaměřených na vývoj softwaru), které jsou vypisovány vedoucími projektů (vyučujícími FEI). Zápis předmětu studentem není volný, nýbrž je umožněn na základě odsouhlasení vedoucího projektu. Typickým příkladem je práce studenta ve dvou etapách (tj. ve dvou po sobě navazujících semestrech), v jejichž rámci jsou řešeny navazující pracovní úkoly na projektu.
Absolvováním předmětu studenti získávají dílčí praktické dovednosti související s vývojem softwaru.
|
Předpoklady
|
Předpokládají se základní znalosti z oblasti programování, přičemž další předpoklady pro zápis předmětu specifikuje vedoucí příslušného projektu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce
Vedoucí projektu písemně specifikuje v rámci prvního týdne v semestru úkoly na projektu pro každého studenta (a předá je garantovi předmětu). Student povinně odevzdá požadované výstupy (např. dokumentované zdrojové kódy, specifikaci provedených testů softwaru apod.) specifikované vedoucím projektu a stručnou písemnou zprávu shrnující průběh řešení příslušných úkolů. Splní-li student za daný semestr zadané úkoly, je mu udělen zápočet.
|
Doporučená literatura
|
|