Vyučující
|
-
Kantorová Kateřina, Ing. Ph.D.
-
Činčalová Simona, Ing.
|
Obsah předmětu
|
Úvod do manažerských her - teoretické základy, terminologie. Historie manažerských her. Charakteristika manažerských her. Druhy manažerských her. Organizace, pravidla a průběh manažerské hry. Vyhodnocení. Využití IT. Aplikace - vojenství, školství, výzkum, ekonomie, burza, marketing, mezinárodní vztahy, urbanistika, životní prostředí, strategické řízení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je prostřednictvím interaktivní podnikatelské simulace upevňovat a rozvíjet praktické manažerské schopnosti a dovednosti. Důraz je kladen na simulaci chodu podniku včetně zahrnutí technicko-ekonomických, výrobních a obchodních vazeb jak vnitřních, tak vnějších.
Absolvent předmětu si aktivní formou prohloubí znalosti z oblasti ekonomiky a provozu podniku. Naučí se rozhodovat o zásadních podnikových činnostech. Seznámí se s formami podpory manažerského rozhodování a pozná specifika týmové práce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce
Zápočet: povinná aktivní účast na seminářích, zapojení v GMC hře, seminární práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Beermann-Hagel a kol. Hry na semináře a workshop: 124 kreativních her. 2. roz. vydání Praha: Grada, 2015,.
-
Fotr, J., Hrůzová, H.:. Případové studie manažerského rozhodování a manažerské hry. Praha: VŠE, 1999.
-
Jirásek, J.A.:. STRATEGIE - umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional Publishing, 2003.
-
Kršáková, Z.:. Manažerské hry. Bratislava: Ekonóm, 2005.
|