Vyučující
|
-
Petr Pavel, doc. Ing. Ph.D.
-
Máchová Renáta, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Základní pojmy e-Learning v ČR Výběrová řízení LMS Vlastní učební jednotka Organizace přípravy učební jednotky Příprava učební jednotky Zpracování učební jednotky
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody samostatných akcí
|
Výstupy z učení
|
Cílem je seznámit studenty se základními pojmy oblasti, problematikou zavádění e-Learningu v organizaci a výběru systému LMS.
Student bude znát obsah jednotlivých etap zavádění e-Learningu v organizaci a zásady pro tvorbu studijních modulů. Bude schopen metodicky řídit proces vytváření studijních opor a jejich implementaci v rámci zvoleného LMS.
|
Předpoklady
|
Znalost tvorby WWW stránek
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru
Zápočet: účast na cvičení 75%, úspěšné řešení zadaných úloh ((60% úspěšnost ~ hodnocení 3), zpracování a obhajoba zápočtového projektu - návrh a realizace učební jednotky (podrobnější informace poskytne vyučující).
|
Doporučená literatura
|
-
Rosenberg, M. Handbook of e-Learning Strategy. Santa Rosa, 2007.
|