Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Základní pojmy Sociální sítě z hlediska sociologie - princip práce a tvorby sociálních sítí Fenomén sociální sítě Historie v oblasti sociálních sítí (typ Myspace, Facebook, Twitter) Přehled a možnosti konkrétních sociálních sítí Rizika spojená s využitím sociálních sítí Možnosti využití sociálních sítí pro marketing Možnosti využití dat ze sociálních sítí a jejich další zpracování Sociální inženýrství
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik dovedností
|
Výstupy z učení
|
Student bude schopen získat data ze sociálních sítí a bude schopen analyzovat a dále modelovat tato data. Student také bude schopen lépe pracovat se sociálními sítěmi a využívat jejich potenciálu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška, Posouzení zadané práce, Analýza výkonu studenta, Systematické pozorování
Zápočet: je udělen na základě vypracování a úspěšné obhajoby zadaných úkolů ve stanovených termínech. Podrobné (upřesňující) požadavky jsou zveřejněny při zahájení semestru ve Stagu formou "Publikace studijních materiálů".
|
Doporučená literatura
|
-
Anderson, Ch. The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More. Hyperion, 2006, 2006. ISBN 978-1401302375.
-
Suriowiecky, J. The wisdom of Crowds. Anchor, 2005. ISBN 978-0385721707.
|