Vyučující
|
-
Machek Ivo, Ing.
-
Petr Pavel, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Úvod do bezpečnostní politiky . Znovuzrození sektoru soukromé bezpečnosti v české republice (Československu) po roce 1989. Sektor soukromé bezpečnosti. Úvod do problematiky hlídacích služeb - služeb ochrany majetku a osob. Úvod do problematiky soukromých bezpečnostních specialistů. Úvod do problematiky soukromých detektivních služeb a komerčního - konkurenčního zpravodajství. Úvod do problematiky konkurenčního - komerčního zpravodajství.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody samostatných akcí
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty v obecné rovině s problematikou soukromých bezpečnostních služeb - sektorem soukromé bezpečnosti (bezpečnostním průmyslem). Jedná se o úvod do problematiky bezpečnostních předmětů.
Student bude mít přehled o základních pojmech v oblasti bezpečnostní politiky, soukromé bezpečnosti, problematiky soukromých bezpečnostních specialistů a komerčního - konkurenčního zpravodajství.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Posouzení zadané práce, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
Student je hodnocen na základě ústní zkoušky a úspešné obhajoby samostatného praktického projektu, při které student prokáže schopnost aplikovat teoretické znalosti. Podrobné (upřesňující) požadavky ke klasifikaci jsou zveřejněny ve Stagu formou studijního materiálu.
|
Doporučená literatura
|
-
Připravují se skripta..
-
Zdroje na Internetu..
-
Farida Hasnali; Pakte Leavitt; Darcy Lemons; John E.Prescott. Competitive Intelligence - A guide for Your Journey to Best-practice Process. Texas, 2004. ISBN 1-928593-96-8.
-
Joseph, H., Rodenberg, RM. Competitive Intelligence and Senior Management. 2007. ISBN 978-90-5972-192-0.
-
Sharp, S. In Competitive intelligence advantage: How to minimize risk, avoid surprises, and grow your business in a changing world.. N.J.: John Wiley & Sons, 2009. ISBN 978-0-470-29317-1.
-
Tyson, Kirk W.M. The Complete Guide to Competitive Intelligence. Chicago, 2005. ISBN 0-9663219-2-8.
|