Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je vypracování ročníkového projektu, který zpravidla souvisí s tématem závěrečné práce studenta. Studenti dostanou zadání projektů na počátku předmětu. Hlavním cílem předmětu je seznámení studentů s problematikou:
-Analýza řešeného problému
-Návrh řešení
-Vyhodnocení zvoleného řešení a jeho porovnání s ostatními dostupnými řešeními
-Práce s informačními zdroji
-Typografická úprava dokumentu s analýzou, řešením a vyhodnocením ve formě technické zprávy
|
Požadavky na studenta
|
Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba prokázat průběžnou činnost směřující ke splnění cílů předmětu.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
V případě mimořádných opatření bude výuka probíhat vzdáleně s využitím programu MS Teams v době dle rozvrhu. Účast na schůzkách skupiny v MS Teams je ekvivalentní účasti na přednáškách a cvičeních.
In the case of distance learning, lessons will be tought trough MS Teams. Lessons will be at the time shown in the timetable. MS Teams is equivalent to participation and or attendens in lectures and excersises.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zápočet
|
60
|
Celkem
|
60
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Zvládnutí ročníkového projektu předpokládá znalosti získané předchozím studiem a schopnosti tyto znalosti prakticky využít. Zároveň se předpokládá samostatnost v rámci řešení projektu. |
Získané způsobilosti |
Absolvováním předmětu student prokáže, že je schopen samostatně zpracovat zadané téma ročníkového projektu s ohledem na požadavky kladené na závěrečné práce. Student tak zvládá samostatnou rešeršní činnost, umí se rozhodnout na základě analýzy problému a umí najít cestu k řešení zadaného projektu. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Laborování
- Pracovní činnosti
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozhovor
- Systematické pozorování
|