Práce se zabývá možným ohrožením firmy v souvislosti s nedostatečným zabezpečením nové náplně činnosti firmy - záručním a pozáručním servisem. Zavedení elektronického informačního systému by firmě umožnilo zajistit kvalitní servis, při stávajícím počtu zaměstnanců a při předpokládaném zvýšení objemu servisní činnosti. Informační systém Servis by tedy firmě pomohl udržet dobré jméno a zvýšit její konkurenceschopnost.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a company?s exposure to risk due to insufficient securing a new activity of the company - guarantee and after-guarantee service. The implementation of an electronic information system could secure the high quality service with the existing number of employees and supposed increase of service work. The Servis Information System would help the company keep its good reputation and increase its competitiveness.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, kvalita, informační systém, záruční a pozáruční servis, projekt
Klíčová slova v angličtině
Competitiveness, Quality, Information System, Guarantee and After-guarantee Services, Project
Rozsah průvodní práce
62 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá možným ohrožením firmy v souvislosti s nedostatečným zabezpečením nové náplně činnosti firmy - záručním a pozáručním servisem. Zavedení elektronického informačního systému by firmě umožnilo zajistit kvalitní servis, při stávajícím počtu zaměstnanců a při předpokládaném zvýšení objemu servisní činnosti. Informační systém Servis by tedy firmě pomohl udržet dobré jméno a zvýšit její konkurenceschopnost.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a company?s exposure to risk due to insufficient securing a new activity of the company - guarantee and after-guarantee service. The implementation of an electronic information system could secure the high quality service with the existing number of employees and supposed increase of service work. The Servis Information System would help the company keep its good reputation and increase its competitiveness.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, kvalita, informační systém, záruční a pozáruční servis, projekt
Klíčová slova v angličtině
Competitiveness, Quality, Information System, Guarantee and After-guarantee Services, Project
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika významu kvality a elektronického informačního systému
ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy
2. Analýza současného tržního postavení a konkurenceschopnosti firmy
3. Návrh realizace projektu informačního systému Servis v prostředí firmy ODP-software ke zvýšení kvality a konkurenceschopnosti firmy
4. Vyhodnocení přínosů a nákladu realizovaného projektu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika významu kvality a elektronického informačního systému
ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy
2. Analýza současného tržního postavení a konkurenceschopnosti firmy
3. Návrh realizace projektu informačního systému Servis v prostředí firmy ODP-software ke zvýšení kvality a konkurenceschopnosti firmy
4. Vyhodnocení přínosů a nákladu realizovaného projektu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.