Tato diplomová práce se zabývá problematikou personálních činností v call centru. Jednotlivé činnosti jsou popsány jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Cílem práce je provést analýzu stávajících personálních činností v call centru a pomocí metody dotazování, techniky dotazníků, zjistit současný stav a dle zhodnocených výsledků doporučit opatření, která povedou ke snížené fluktuace operátorů v call centru.
Anotace v angličtině
This thesis is focusing on the human resource problems within the call centre. Individual processes are described from theoretical as well as practical view-point. The aim of this thesis is to carry out an analysis of current human resource activities and processes in the call centre. Through methods of questionnaires and questionnaire techniques establish their current situation. Based on the results, measures which should lead to lowering of staff turnover in the call centre will be recommended.
Klíčová slova
řízení lidských zdrojů, personální činnosti, zaměstnanecké výhody, call centrum
Klíčová slova v angličtině
human resources management, human ressource activities, benefits, the call centre
Rozsah průvodní práce
71 s., 7 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou personálních činností v call centru. Jednotlivé činnosti jsou popsány jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Cílem práce je provést analýzu stávajících personálních činností v call centru a pomocí metody dotazování, techniky dotazníků, zjistit současný stav a dle zhodnocených výsledků doporučit opatření, která povedou ke snížené fluktuace operátorů v call centru.
Anotace v angličtině
This thesis is focusing on the human resource problems within the call centre. Individual processes are described from theoretical as well as practical view-point. The aim of this thesis is to carry out an analysis of current human resource activities and processes in the call centre. Through methods of questionnaires and questionnaire techniques establish their current situation. Based on the results, measures which should lead to lowering of staff turnover in the call centre will be recommended.
Klíčová slova
řízení lidských zdrojů, personální činnosti, zaměstnanecké výhody, call centrum
Klíčová slova v angličtině
human resources management, human ressource activities, benefits, the call centre
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Význam a úkoly personální práce
2. Charakteristika personálních činností
3. Analýza personálních činností v call centru
4. Dotazníkové šetření
5. Návrhy a doporučení na snížení fluktuace operátorů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Význam a úkoly personální práce
2. Charakteristika personálních činností
3. Analýza personálních činností v call centru
4. Dotazníkové šetření
5. Návrhy a doporučení na snížení fluktuace operátorů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla vcelku ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.