Práce je zaměřena na využívání produktového marketingu v oblasti letecké přepravy osob. Analyzuje aktuální nabídku produktů a služeb společnosti České aerolinie, a. s. a navrhuje jejich optimální kombinaci. Vytvořené produktové portfolio je hodnoceno z pohledu konkurenceschopnosti na leteckém trhu.
Anotace v angličtině
The focus of the work is on the usage of product marketing in the air transport. The work analyses the actual Czech Airlines offer of products and services and designs their optimal combination. The model product portfolio is assessed as an aspect of competitive advantage on the air transport market.
Klíčová slova
marketing, produkt, produktový marketing, letecká doprava, konkurence, České aerolinie
Klíčová slova v angličtině
marketing, product, product marketing, air transport, competition, Czech Airlines
Rozsah průvodní práce
70 s., 1 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na využívání produktového marketingu v oblasti letecké přepravy osob. Analyzuje aktuální nabídku produktů a služeb společnosti České aerolinie, a. s. a navrhuje jejich optimální kombinaci. Vytvořené produktové portfolio je hodnoceno z pohledu konkurenceschopnosti na leteckém trhu.
Anotace v angličtině
The focus of the work is on the usage of product marketing in the air transport. The work analyses the actual Czech Airlines offer of products and services and designs their optimal combination. The model product portfolio is assessed as an aspect of competitive advantage on the air transport market.
Klíčová slova
marketing, produkt, produktový marketing, letecká doprava, konkurence, České aerolinie
Klíčová slova v angličtině
marketing, product, product marketing, air transport, competition, Czech Airlines
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Význam marketingu v letecké společnosti
2. Marketingová analýza produktů ČSA, a. s.
3. Návrh optimální kombinace produktů a vytvoření produktového portfolia
4. Zhodnocení návrhu portfolia pro zvýšení konkurenceschopnosti
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Význam marketingu v letecké společnosti
2. Marketingová analýza produktů ČSA, a. s.
3. Návrh optimální kombinace produktů a vytvoření produktového portfolia
4. Zhodnocení návrhu portfolia pro zvýšení konkurenceschopnosti
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.