Práce charakterizuje zavádění eCall systému v České republice jako jedné ze součástí Iniciativy inteligentního vozidla vyhlášené Evropskou komisí v rámci eSafety fóra. Systém eCall silně podporuje pasivní bezpečnost vozidel a zejména jejich posádek u velmi závažných nehod, kdy je ztížené nebo nemožné vyžádat si pomoc. V neposlední řadě popisuje části eCall systému a návrhy na možnou optimalizaci s vyhodnocením celkových přínosů a nákladů v rámci jeho zavedení.
Anotace v angličtině
This document describes the implementation of the eCall system in the Czech Republic as part of the Intelligent Car Initiative issued by the European Commission within the frame of the eSafety forum. The eCall system strongly supports the passive safety of vehicles and crews, in particular for very serious accidents where it is difficult or impossible to request assistance. The document also describes other parts of the eCall system and suggests possible optimization assessing general benefits and implementation costs.
Klíčová slova
ecall, esafety, e112, telematika, bezpečnost provozu vozidel, i2010
Práce charakterizuje zavádění eCall systému v České republice jako jedné ze součástí Iniciativy inteligentního vozidla vyhlášené Evropskou komisí v rámci eSafety fóra. Systém eCall silně podporuje pasivní bezpečnost vozidel a zejména jejich posádek u velmi závažných nehod, kdy je ztížené nebo nemožné vyžádat si pomoc. V neposlední řadě popisuje části eCall systému a návrhy na možnou optimalizaci s vyhodnocením celkových přínosů a nákladů v rámci jeho zavedení.
Anotace v angličtině
This document describes the implementation of the eCall system in the Czech Republic as part of the Intelligent Car Initiative issued by the European Commission within the frame of the eSafety forum. The eCall system strongly supports the passive safety of vehicles and crews, in particular for very serious accidents where it is difficult or impossible to request assistance. The document also describes other parts of the eCall system and suggests possible optimization assessing general benefits and implementation costs.
Klíčová slova
ecall, esafety, e112, telematika, bezpečnost provozu vozidel, i2010
Úvod
1. Charakteristika, význam a legislativní rámec systému eCall
2. Analýza současného stavu eCall v České republice
3. Návrhy k zavedení systému eCall v rámci České republiky
4. Vyhodnocení přínosů a nákladů spojených se systémem eCall
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika, význam a legislativní rámec systému eCall
2. Analýza současného stavu eCall v České republice
3. Návrhy k zavedení systému eCall v rámci České republiky
4. Vyhodnocení přínosů a nákladů spojených se systémem eCall
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.