Tato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti cestujících ve veřejné osobní dopravě. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti veřejné osobní dopravy, marketingu v dopravě a marketingového průzkumu. Navazující část se zabývá vyhodnocením a analýzou dat získaných marketingových průzkumem. V poslední části se zabývá marketingovou komunikací a předkládá možné návrhy na vylepšení spokojenosti cestujících.
Anotace v angličtině
This diploma paper deals with questions of passengers´ satisfaction with public passenger transport. In initial part there is a summary of theoretical knowledge relating to the field of passenger public transport, marketing in transportation and marketing survey. The next part is concerned with evaluation and analysis of data obtained by marketing survey. The last part deals with marketing communication and describes real proposals for improvement of passengers´ satisfaction.
Klíčová slova
veřejné osobní doprava, spokojenost cestujících, marketingový průzkum, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Public passenger transport, satisfaction of passengers, marketing survey, marketing communication.
Rozsah průvodní práce
100 s., 16 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti cestujících ve veřejné osobní dopravě. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti veřejné osobní dopravy, marketingu v dopravě a marketingového průzkumu. Navazující část se zabývá vyhodnocením a analýzou dat získaných marketingových průzkumem. V poslední části se zabývá marketingovou komunikací a předkládá možné návrhy na vylepšení spokojenosti cestujících.
Anotace v angličtině
This diploma paper deals with questions of passengers´ satisfaction with public passenger transport. In initial part there is a summary of theoretical knowledge relating to the field of passenger public transport, marketing in transportation and marketing survey. The next part is concerned with evaluation and analysis of data obtained by marketing survey. The last part deals with marketing communication and describes real proposals for improvement of passengers´ satisfaction.
Klíčová slova
veřejné osobní doprava, spokojenost cestujících, marketingový průzkum, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Public passenger transport, satisfaction of passengers, marketing survey, marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Veřejná osobní doprava a IDS z hlediska marketingové podpory
2. Návrh metodického postupu k posouzení efektivnosti systému veřejné osobní dopravy
3. Realizace marketingového průzkumu a posouzení vzájemného provázání prvků dopravního systému
4. Syntéza získaných údajů a návrh možných opatření
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Veřejná osobní doprava a IDS z hlediska marketingové podpory
2. Návrh metodického postupu k posouzení efektivnosti systému veřejné osobní dopravy
3. Realizace marketingového průzkumu a posouzení vzájemného provázání prvků dopravního systému
4. Syntéza získaných údajů a návrh možných opatření
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.