Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis contains with the communication with the customers and also with notification of relevant information to passengers of Prague Integrated Transport. It the first chapter, there is introduced Prague International Transport from the point of view as a system of public transport including its subsystems. Next, there are described current trends in marketing of personal public transport and essential parts of personal public transport presented as so called positive motivation. Further, an analysis of current situation of the above mentioned topic is included in this thesis. The final chapter contains with suggestions how to improve the situation in Prague Integrated Transport including an example.
Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis contains with the communication with the customers and also with notification of relevant information to passengers of Prague Integrated Transport. It the first chapter, there is introduced Prague International Transport from the point of view as a system of public transport including its subsystems. Next, there are described current trends in marketing of personal public transport and essential parts of personal public transport presented as so called positive motivation. Further, an analysis of current situation of the above mentioned topic is included in this thesis. The final chapter contains with suggestions how to improve the situation in Prague Integrated Transport including an example.
Úvod
1. Charakteristika Pražské integrované dopravy
2. Principy fungování marketingu v dopravě
3. Analýza současné úrovně propagace zásadních změn a záměrů v PID
4. Návrh systému propagace a komunikace změn, strategických záměrů a dopravní koncepce organizace Ropid
Závěr
Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika Pražské integrované dopravy
2. Principy fungování marketingu v dopravě
3. Analýza současné úrovně propagace zásadních změn a záměrů v PID
4. Návrh systému propagace a komunikace změn, strategických záměrů a dopravní koncepce organizace Ropid
Závěr
Přílohy
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.