Tato diplomová práce se zabývá otázkou dopravní obslužnosti v regionu Pardubice. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového průzkumu. Navazuje část zabývající se charakteristikou Pardubického kraje a analýzou současného stavu dopravní obslužnosti pomocí statistických materiálů a podkladů získaných marketingových průzkumem. V posledních dvou kapitolách předkládá možné návrhy na vylepšení situace a jejich zhodnocení.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma degree thesis called Marketing Research of Public Transport Services in Pardubice region is a traffic services in this region. In the first part, the theoretical findings concerning to sphere of marketing research are outlined. The second part is focused on characterization of the Pardubice region and on analyses contemporary situation of traffic services by way of statistical materials and foundations which are achieved by the marketing research. At a close of this diploma degrese I paid my attention to suggestions of improving the situation and its evaluations.
Klíčová slova
marketingový průzkum, dopravní obslužnost, osobní doprava, Pardubice
Tato diplomová práce se zabývá otázkou dopravní obslužnosti v regionu Pardubice. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového průzkumu. Navazuje část zabývající se charakteristikou Pardubického kraje a analýzou současného stavu dopravní obslužnosti pomocí statistických materiálů a podkladů získaných marketingových průzkumem. V posledních dvou kapitolách předkládá možné návrhy na vylepšení situace a jejich zhodnocení.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma degree thesis called Marketing Research of Public Transport Services in Pardubice region is a traffic services in this region. In the first part, the theoretical findings concerning to sphere of marketing research are outlined. The second part is focused on characterization of the Pardubice region and on analyses contemporary situation of traffic services by way of statistical materials and foundations which are achieved by the marketing research. At a close of this diploma degrese I paid my attention to suggestions of improving the situation and its evaluations.
Klíčová slova
marketingový průzkum, dopravní obslužnost, osobní doprava, Pardubice
Úvod
1. Teorie marketingových průzkumů dopravní obslužnosti
2. Analýza současného stavu osobní dopravy na Pardubicku
3. Návrhy na vylepšení osobní dopravy na Pardubicku
4. Vyhodnocení přínosu navrženého řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie marketingových průzkumů dopravní obslužnosti
2. Analýza současného stavu osobní dopravy na Pardubicku
3. Návrhy na vylepšení osobní dopravy na Pardubicku
4. Vyhodnocení přínosu navrženého řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.