Bakalářská práce s názvem "Analýza služby Czech POINT a její využití v praxi" se snaží představit službu Czech POINT jako novou možnost přístupu ke státní správě. Práce mapuje v úvodní fázi historii a příčiny vzniku této služby. V další části je práce věnována analýze způsobů poskytování výpisů na kontaktních místech a jejich stručné charakteristice. Práce si všímá a hodnotí také statistické údaje související s touto službou. Závěrečná část obsahuje návrhy optimalizace a zefektivnění poskytování služby Czech POINT z hlediska opodstatněnosti vydávání některých výpisů, ale také s ohledem na postup rozšiřování kontaktních míst a informovanosti jejich zaměstnanců. Závěr shrnuje výsledky celé práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis titled "Analysis of the Czech POINT service and its practical use" attempts to present the Czech POINT service as a new possibility of access to the state management. In the introducing part of the thesis, history and reasons of establishment of this service are surveyed. The next part of the thesis deals with analysis of the ways of providing statements at contact places and their brief characteristics. The thesis concerns and evaluates statistic data related to the service. Furthermore, propositions for optimizing and effecting of the Czech POINT service from the point of view of justness of providing some of the statements are involved, also with the regard to the process of spreading these contact places and the acknowledgement of their employees. In the conclusion, the results of the whole thesis are summarized.
Klíčová slova
Czech POINT, Výpis bodového hodnocení osoby, Obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík, Registr živnostenského podnikání, Seznam kvalifikovaných dodavatelů
Klíčová slova v angličtině
Czech POINT, Statement of point evaluation of a person, Companies register, Trade register, Register of trade enterprise, List of qualified suppliers
Rozsah průvodní práce
53 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem "Analýza služby Czech POINT a její využití v praxi" se snaží představit službu Czech POINT jako novou možnost přístupu ke státní správě. Práce mapuje v úvodní fázi historii a příčiny vzniku této služby. V další části je práce věnována analýze způsobů poskytování výpisů na kontaktních místech a jejich stručné charakteristice. Práce si všímá a hodnotí také statistické údaje související s touto službou. Závěrečná část obsahuje návrhy optimalizace a zefektivnění poskytování služby Czech POINT z hlediska opodstatněnosti vydávání některých výpisů, ale také s ohledem na postup rozšiřování kontaktních míst a informovanosti jejich zaměstnanců. Závěr shrnuje výsledky celé práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis titled "Analysis of the Czech POINT service and its practical use" attempts to present the Czech POINT service as a new possibility of access to the state management. In the introducing part of the thesis, history and reasons of establishment of this service are surveyed. The next part of the thesis deals with analysis of the ways of providing statements at contact places and their brief characteristics. The thesis concerns and evaluates statistic data related to the service. Furthermore, propositions for optimizing and effecting of the Czech POINT service from the point of view of justness of providing some of the statements are involved, also with the regard to the process of spreading these contact places and the acknowledgement of their employees. In the conclusion, the results of the whole thesis are summarized.
Klíčová slova
Czech POINT, Výpis bodového hodnocení osoby, Obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík, Registr živnostenského podnikání, Seznam kvalifikovaných dodavatelů
Klíčová slova v angličtině
Czech POINT, Statement of point evaluation of a person, Companies register, Trade register, Register of trade enterprise, List of qualified suppliers
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika firem poskytujících službu Czech POINT
2. Analýza současného stavu v poskytování výpisu z veřejných registrů
3. Statistické údaje o službě Czech POINT
4. Návrh možného zefektivnění služby Czech POINT
Zavěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika firem poskytujících službu Czech POINT
2. Analýza současného stavu v poskytování výpisu z veřejných registrů
3. Statistické údaje o službě Czech POINT
4. Návrh možného zefektivnění služby Czech POINT
Zavěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.