Bakalářská práce je věnována internetovému obchodování, její teorii a legislativě. Částí práce je popis firmy VIVANTIS a.s. se zaměřením na její dva internetové obchody ? parfémy a kosmetiku. Dále je zde výběr konkurence firmy VIVANTIS a.s. a na závěr je zde návrh marketingové strategie.
Anotace v angličtině
Bachelor work describes internet trading, includes theory and legislation of this business. Bachelor work contains desription of company VIVANTIS a.s. with a view to its e-shops of perfumes and cosmetics. Next parts describe competition of company VIVANTIS a.s. and in the conclusion there is a suggestion of marketing strategy.
Klíčová slova
VIVANTIS a. s., internetový obchod, parfumerie, kosmetika
Klíčová slova v angličtině
VIVANTIS a.s., e-shop, parfumery, cosmetics
Rozsah průvodní práce
54 s., 1 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována internetovému obchodování, její teorii a legislativě. Částí práce je popis firmy VIVANTIS a.s. se zaměřením na její dva internetové obchody ? parfémy a kosmetiku. Dále je zde výběr konkurence firmy VIVANTIS a.s. a na závěr je zde návrh marketingové strategie.
Anotace v angličtině
Bachelor work describes internet trading, includes theory and legislation of this business. Bachelor work contains desription of company VIVANTIS a.s. with a view to its e-shops of perfumes and cosmetics. Next parts describe competition of company VIVANTIS a.s. and in the conclusion there is a suggestion of marketing strategy.
Klíčová slova
VIVANTIS a. s., internetový obchod, parfumerie, kosmetika
Klíčová slova v angličtině
VIVANTIS a.s., e-shop, parfumery, cosmetics
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika internetového obchodování
2. Analýza stávajícího trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie
3. Posouzení pozice firmy VIVANTIS a.s. na trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie
4. Návrh marketingové strategie firmy VIVANTIS a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika internetového obchodování
2. Analýza stávajícího trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie
3. Posouzení pozice firmy VIVANTIS a.s. na trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie
4. Návrh marketingové strategie firmy VIVANTIS a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka vcelku odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala vcelku pohotově a bez závažných nepřesností je zodpověděla.