Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením pojmu marketingového výzkumu a jeho fázemi. Dále jsem se zaměřila na chování spotřebitele na trhu. V poslední kapitole teoretické části jsou popsány faktory ovlivňující chování spotřebitele.
V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem studentů do 25 let v Pardubicích.
V závěru jsem uvedla doporučení.
Anotace v angličtině
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. In theoretical part I was dealing with explanation of marketing research and it´s phases. Moreover I target the behaviour of a consumer in the market. In the last chapter of theoretical part there are described factors infuencing behaviour of a consumer
In practical part I deal with marketing research of students at the age up to 25 in Pardubice.
I stated recommendation in conclusion.
Klíčová slova
marketingový výzkum, spotřebitel, dotazník
Klíčová slova v angličtině
marketing research, consumer, questionnaire
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením pojmu marketingového výzkumu a jeho fázemi. Dále jsem se zaměřila na chování spotřebitele na trhu. V poslední kapitole teoretické části jsou popsány faktory ovlivňující chování spotřebitele.
V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem studentů do 25 let v Pardubicích.
V závěru jsem uvedla doporučení.
Anotace v angličtině
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. In theoretical part I was dealing with explanation of marketing research and it´s phases. Moreover I target the behaviour of a consumer in the market. In the last chapter of theoretical part there are described factors infuencing behaviour of a consumer
In practical part I deal with marketing research of students at the age up to 25 in Pardubice.
I stated recommendation in conclusion.
Klíčová slova
marketingový výzkum, spotřebitel, dotazník
Klíčová slova v angličtině
marketing research, consumer, questionnaire
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cíle bakalářské práce
2. Definice obsahu a postupu marketingového výzkumu
3. Výběr respondentů vhodných pro marketingový výzkum
4. Vyhodnocení výsledků a doporučení
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cíle bakalářské práce
2. Definice obsahu a postupu marketingového výzkumu
3. Výběr respondentů vhodných pro marketingový výzkum
4. Vyhodnocení výsledků a doporučení
Seznam doporučené literatury
1) KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-Y
2) SOLOMON, Michael R.; MARSHALL, Greg W.; STUART Elnora W. Marketing očima světových marketingových manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-x
3) VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 284 s. ISBN 80-247-0393-9
4) BÁRTOVÁ, Hilda. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha: Economia, 1991. 122s. ISBN 80-85378-09-4
5) Doc. Ing. PŘÍBOVÁ, Marie, CSc; Doc. Ing. MAŘÍK, CSc. Základy managementu. 1. vyd. Praha: Aleko, 1991. 122 s. ISBN 80-85341-08-5
6) JAMES, Hillary. Praktický marketing. 1. vyd. Praha: Tippa, 1991. 119 s. ISBN 80-900370-7-0
Seznam doporučené literatury
1) KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-Y
2) SOLOMON, Michael R.; MARSHALL, Greg W.; STUART Elnora W. Marketing očima světových marketingových manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-x
3) VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 284 s. ISBN 80-247-0393-9
4) BÁRTOVÁ, Hilda. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha: Economia, 1991. 122s. ISBN 80-85378-09-4
5) Doc. Ing. PŘÍBOVÁ, Marie, CSc; Doc. Ing. MAŘÍK, CSc. Základy managementu. 1. vyd. Praha: Aleko, 1991. 122 s. ISBN 80-85341-08-5
6) JAMES, Hillary. Praktický marketing. 1. vyd. Praha: Tippa, 1991. 119 s. ISBN 80-900370-7-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byl marketingový výzkum spotřebitelů a zjistit zda vybrané faktory mají vliv na jejich kupní chování. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Které faktory nejvíce ovlivňují spotřebitele při kupním chování? 2. Má vliv pracovní doba na kupní chování spotřebitelů?