Bakalářská práce je zaměřena na výstupní kontrolu ve výrobním podniku. Výstupní kontrola a s ní související pojmy jsou nejprve obecně popsány, potom popsány a analyzovány v podniku ISAN Radiátory, s.r.o. Následně jsou navrženy příslušné návrhy a doporučení na zlepšení celého procesu výstupní kontroly.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is aimedd at the check-out in a manufacturing company. Check-out and related concepts are first generally described and analyzed. The aim of this bachelor thesis is the definition and analysis check-out in company ISAN Radiátory Ltd. Consequently are defined applicable drafts and recommendations to improve the process of check-out.
Klíčová slova
výstupní kontrola, jakost, audity, nápravná a preventivní opatření, neshody, reklamace
Klíčová slova v angličtině
check-out, quality, audits, corrective and preventative measure, disagreements, complaint
Rozsah průvodní práce
63 s., 13 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na výstupní kontrolu ve výrobním podniku. Výstupní kontrola a s ní související pojmy jsou nejprve obecně popsány, potom popsány a analyzovány v podniku ISAN Radiátory, s.r.o. Následně jsou navrženy příslušné návrhy a doporučení na zlepšení celého procesu výstupní kontroly.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is aimedd at the check-out in a manufacturing company. Check-out and related concepts are first generally described and analyzed. The aim of this bachelor thesis is the definition and analysis check-out in company ISAN Radiátory Ltd. Consequently are defined applicable drafts and recommendations to improve the process of check-out.
Klíčová slova
výstupní kontrola, jakost, audity, nápravná a preventivní opatření, neshody, reklamace
Klíčová slova v angličtině
check-out, quality, audits, corrective and preventative measure, disagreements, complaint
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů práce
2. Určení významu a metod řízení jakosti
3. Charakteristika kontroly ve výrobním podniku
4. Základní údaje o činnosti ISAN Radiátory s.r.o.
5. Analýza způsobu výstupní kontroly v ISAN Radiátory s.r.o.
6. Formulování závěrů a návrhů na zlepšení výstupní kontroly v ISAN Radiátory s.r.o.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů práce
2. Určení významu a metod řízení jakosti
3. Charakteristika kontroly ve výrobním podniku
4. Základní údaje o činnosti ISAN Radiátory s.r.o.
5. Analýza způsobu výstupní kontroly v ISAN Radiátory s.r.o.
6. Formulování závěrů a návrhů na zlepšení výstupní kontroly v ISAN Radiátory s.r.o.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří. Interní audit a kontrola. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2000. 195 s. ISBN 80-7179-410-4.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní systémy řízení jakosti: quality management. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2002. 282 s. ISBN 80-7261-071-6.
PLURA, Jiří. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 244 s. ISBN 80-7226-543-1.
SYNEK, Miloslav, et al. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 464 s. ISBN 80-247-1992-4.
TOMEK, Gustav. Řízení výroby a nákupu. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 378 s. ISBN 978-80-247-1479-0.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří. Interní audit a kontrola. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2000. 195 s. ISBN 80-7179-410-4.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní systémy řízení jakosti: quality management. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2002. 282 s. ISBN 80-7261-071-6.
PLURA, Jiří. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 244 s. ISBN 80-7226-543-1.
SYNEK, Miloslav, et al. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 464 s. ISBN 80-247-1992-4.
TOMEK, Gustav. Řízení výroby a nákupu. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 378 s. ISBN 978-80-247-1479-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byla analýza výstupní kontroly v podniku a podle výsledků analýzy navrhnutí opatření ke zlepšení procesu výstupní kontroly. Následně studentka zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce. Stručně uvedla podmínky a postup zavádění systému řízení jakosti podle ISO 9001/2008. Dále zodpověděla otázku jak často provádět naplánované interní audity.