Informace o kvalifikační práci Srovnání pojetí Programu Erasmus na Univerzitě Pireaus v Řecku s Univerzitou Pardubice v ČR včetně příčin rozdílů ve schoponosti integrace studentů na dané univerzitě.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Srovnání pojetí programu Erasmus na Univerzitě Pireaus v Řecku s Univerzitou Pardubice v ČR včetně příčin rozdílů ve schopnosti integrace studentů na dané univerzitě.
Hlavní téma v angličtině
The comparison of the Erasmus Programme concepts at the University of
Piraeus in Greece and the University of Pardubice in the Czech Republic,
including the causes of differences in the student's ability to integrate at each university.
Název dle studenta
Srovnání pojetí Programu Erasmus na Univerzitě Pireaus v Řecku s Univerzitou Pardubice v ČR včetně příčin rozdílů ve schoponosti integrace studentů na dané univerzitě.
Práce je věnována Programu Erasmus, který zajišťuje zahraniční studijní pobyty vysokoškolských studentů. Zabývá se podmínkami pro uskutečnění mobility a spolufinancováním z Evropské unie. Je zaměřena na porovnání dvou vysokých škol: Univerzity Pardubice a Univerzity Piraeus ve smyslu kvalitního zajištění studijní mobility. Nejpodstatnější část práce tvoří dotazníkové šetření.
Anotace v angličtině
Work is dedicated to the Erasmus program, which provides foreign study stays of students in higher education. It deals with conditions for realization of mobility and co-financing from the European Union. It focuses on a comparison of two universities: the University of Pardubice and the University of Piraeus, in effect, ensure quality learning mobility. The most essential part is a questionnaire.
Klíčová slova
Program Erasmus, integrace, studenti, grant, univerzita, kultura
Práce je věnována Programu Erasmus, který zajišťuje zahraniční studijní pobyty vysokoškolských studentů. Zabývá se podmínkami pro uskutečnění mobility a spolufinancováním z Evropské unie. Je zaměřena na porovnání dvou vysokých škol: Univerzity Pardubice a Univerzity Piraeus ve smyslu kvalitního zajištění studijní mobility. Nejpodstatnější část práce tvoří dotazníkové šetření.
Anotace v angličtině
Work is dedicated to the Erasmus program, which provides foreign study stays of students in higher education. It deals with conditions for realization of mobility and co-financing from the European Union. It focuses on a comparison of two universities: the University of Pardubice and the University of Piraeus, in effect, ensure quality learning mobility. The most essential part is a questionnaire.
Klíčová slova
Program Erasmus, integrace, studenti, grant, univerzita, kultura
- Program Erasmus
- Rozdíly ve finanční náročnosti realizace programu
- Rozdílná výše příspěvku
- Schopnost studentů začlenit se do školního systému
- Dotazníkové šetření
Zásady pro vypracování
- Program Erasmus
- Rozdíly ve finanční náročnosti realizace programu
- Rozdílná výše příspěvku
- Schopnost studentů začlenit se do školního systému
- Dotazníkové šetření
Seznam doporučené literatury
BITTNEROVÁ, Dana, MORAVCOVÁ, Mirjam. Etnické komunity v české společnosti. 1. vyd. Praha: Ermat, 2006. 411 s. ISBN 80-903086-7-8.
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 374 s. ISBN 978-80-246-0139-7.
Erasmus University Charter.
KRECH, David, CRUTCHFIELD, Richard S., BALLACHEY, Egerton L. Človek v spoločnosti: Základy sociálnej psychológie. 1. vyd. Bratislava: Vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied, 1968. 629 s. ISBN 71-067-68.
NAKONEČNÝ, Milan. Motivace lidského chování. 1. vyd. Praha: Academia, 1997. 270 s. ISBN 80-200-0592-7.
Seznam doporučené literatury
BITTNEROVÁ, Dana, MORAVCOVÁ, Mirjam. Etnické komunity v české společnosti. 1. vyd. Praha: Ermat, 2006. 411 s. ISBN 80-903086-7-8.
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 374 s. ISBN 978-80-246-0139-7.
Erasmus University Charter.
KRECH, David, CRUTCHFIELD, Richard S., BALLACHEY, Egerton L. Človek v spoločnosti: Základy sociálnej psychológie. 1. vyd. Bratislava: Vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied, 1968. 629 s. ISBN 71-067-68.
NAKONEČNÝ, Milan. Motivace lidského chování. 1. vyd. Praha: Academia, 1997. 270 s. ISBN 80-200-0592-7.
Přílohy volně vložené
33 volně vložených listů
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s tématem své bakalářské práce, s jejími cíly.
Zodpověděla následující otázky:
Co považujete za hlavní přínos studentského pobytu pro rozvoj osobnosti?
Jaké zlepšení organizace pobytů byste doporučila a jaká by byla ekonomická a organizační náročnost těchto doporučení?