Tato práce je věnována propagaci společnosti SPS electronic CZ s. r. o. Práce se zabývá popisem marketingu, jednotlivých složek marketingového mixu a situační analýzou. V aplikační části je na základě teoretických poznatků provedena situační analýza a zhodnocení marketingové komunikace společnosti SPS electronic CZ s. r. o.
Anotace v angličtině
This work deals with a promotion of company SPS electronic CZ s. r. o. The work describes marketing, particular parts of marketing mix and situation analysis. In application part there is implemented the situation analysis based on the theoretic pieces of knowledge and evaluation of marketing communication in company SPS electronic CZ s. r. o.
Tato práce je věnována propagaci společnosti SPS electronic CZ s. r. o. Práce se zabývá popisem marketingu, jednotlivých složek marketingového mixu a situační analýzou. V aplikační části je na základě teoretických poznatků provedena situační analýza a zhodnocení marketingové komunikace společnosti SPS electronic CZ s. r. o.
Anotace v angličtině
This work deals with a promotion of company SPS electronic CZ s. r. o. The work describes marketing, particular parts of marketing mix and situation analysis. In application part there is implemented the situation analysis based on the theoretic pieces of knowledge and evaluation of marketing communication in company SPS electronic CZ s. r. o.
Stanovení cíle práce
1. Vymezení základních pojmů, marketingový mix
2. Marketingová komunikace jako nástroj marketingového mixu
3. Profil firmy SPS electronic CZ s. r. o.
4. Situační analýza firmy SPS electronic CZ s. r. o.
5. Formulace závěrů
Zásady pro vypracování
Stanovení cíle práce
1. Vymezení základních pojmů, marketingový mix
2. Marketingová komunikace jako nástroj marketingového mixu
3. Profil firmy SPS electronic CZ s. r. o.
4. Situační analýza firmy SPS electronic CZ s. r. o.
5. Formulace závěrů
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006.
HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. Praha: Grada, 2007.
PELSMACKER, P.D.; GEUENS, M.; BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003.
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006.
HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. Praha: Grada, 2007.
PELSMACKER, P.D.; GEUENS, M.; BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo provést situační analýzu a zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti SPS electronic CZ s r.o. Následně zodpověděla otázku položenou vedoucím bakalářské práce: "Má podnik k zjištění spokojenosti zákazníka mimo kontroly kvality vytvořen i určitý systém zpětné vazby? Pokud ano, je z vašeho pohledu vyhovující, pokud ne, jak by měl vypadat."