Tato práce je věnována marketingové strategii a aktivitám Hotelu POHÁDKA. Zabývá se charakterem hotelových služeb, klasifikací podnikových a marketingových strategií, marketingovým prostředím hotelu a marketingovým mixem, jenž byl specifikován pro hotelové služby. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí Hotelu POHÁDKA a provedeného dotazníkového šetření jsou nastíněna opatření a doporučení, jenž by měla vést ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a spokojenosti hostů hotelu.
Anotace v angličtině
This work deals with marketing strategy and activities of Hotel POHÁDKA. It is engaged in the character of hotel services, classification of business and marketing strategies, marketing environment of hotel and marketing mix, which is specified for this type of services. On the basis of the analysis of the marketing enviroment of Hotel POHÁDKA and of a questionnaire survey are proposed measures and recommendations, which should lead to improvements the quality of services and customer satisfaction.
Klíčová slova
marketingová strategie, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, spokojenost zákazníka se službami, hotelové služby
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, marketing mix, analysis of marketing environment, customer satisfaction with services, hotel services
Rozsah průvodní práce
89 s., 16 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je věnována marketingové strategii a aktivitám Hotelu POHÁDKA. Zabývá se charakterem hotelových služeb, klasifikací podnikových a marketingových strategií, marketingovým prostředím hotelu a marketingovým mixem, jenž byl specifikován pro hotelové služby. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí Hotelu POHÁDKA a provedeného dotazníkového šetření jsou nastíněna opatření a doporučení, jenž by měla vést ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a spokojenosti hostů hotelu.
Anotace v angličtině
This work deals with marketing strategy and activities of Hotel POHÁDKA. It is engaged in the character of hotel services, classification of business and marketing strategies, marketing environment of hotel and marketing mix, which is specified for this type of services. On the basis of the analysis of the marketing enviroment of Hotel POHÁDKA and of a questionnaire survey are proposed measures and recommendations, which should lead to improvements the quality of services and customer satisfaction.
Klíčová slova
marketingová strategie, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, spokojenost zákazníka se službami, hotelové služby
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, marketing mix, analysis of marketing environment, customer satisfaction with services, hotel services
HORNER, S.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada, 2003
JOBBER, D.: Principles and Practice of Marketing, 4th ed. New York: McGraw-Hill Companies, Inc., 2004
KIRÁĹOVÁ, A.: Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2006
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. Praha: Grada, 2007
VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008
Seznam doporučené literatury
HORNER, S.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada, 2003
JOBBER, D.: Principles and Practice of Marketing, 4th ed. New York: McGraw-Hill Companies, Inc., 2004
KIRÁĹOVÁ, A.: Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2006
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. Praha: Grada, 2007
VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka při obhajobě zhodnotila stávající marketingové strategie a aktivity hotelu Pohádka a navrhla opatření vedoucí k vyšší návštěvnosti hotelu. V diskusi mj. zodpověděla otázky z posudků vedoucího práce i oponentky.