Téma bakalářské práce se zabývá Marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených produktů vybraných bank.
Anotace v angličtině
This Bachelor work is aimed to Marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it´s specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and improvement suggestions of sale offered products of selected banks.
marketing, marketing management, sales management, marketing of banking services, bank´s sales support
Rozsah průvodní práce
58
Jazyk
CZ
Anotace
Téma bakalářské práce se zabývá Marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených produktů vybraných bank.
Anotace v angličtině
This Bachelor work is aimed to Marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it´s specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and improvement suggestions of sale offered products of selected banks.
marketing, marketing management, sales management, marketing of banking services, bank´s sales support
Zásady pro vypracování
1) Stanovení cíle bakalářské práce
2) Definice postupu
3) Výběr marketingových akcí na podporu prodeje produktů
4) Vyhodnocení vybraných marketingových akcí a vlastní doporučení
Zásady pro vypracování
1) Stanovení cíle bakalářské práce
2) Definice postupu
3) Výběr marketingových akcí na podporu prodeje produktů
4) Vyhodnocení vybraných marketingových akcí a vlastní doporučení
Seznam doporučené literatury
1) KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing,
a. s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
2) SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky : Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout
jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing,a. s., 2003. 116 s. ISBN
80-247-0514-1.
3) HADRABA, Jaroslav. Marketing : Produktový mix - tvorba inovací a produktů.
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2004. 216 s. ISBN
80-86473-89-9.
4) FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing - základy a
principy. Brno : Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
5) KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing,a. s.,
2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
1) KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing,
a. s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
2) SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky : Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout
jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing,a. s., 2003. 116 s. ISBN
80-247-0514-1.
3) HADRABA, Jaroslav. Marketing : Produktový mix - tvorba inovací a produktů.
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2004. 216 s. ISBN
80-86473-89-9.
4) FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing - základy a
principy. Brno : Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
5) KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing,a. s.,
2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo navrhnout zlepšení prodeje produktů vybraných bank. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Která z Vámi uvedených bank nejlépe podporuje prodej svých výrobků? 2. Pomohly výdaje na reklamu zvýšení prodeje produktů Komerční banky?