Práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM.
Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s. r. o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek.
Anotace v angličtině
The work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described.
Later on this knowledge is applied in the company OEZ s. r. o. and possible solution of the scheduling of the order delivery terms is introduced.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, marketing
Klíčová slova v angličtině
CRM, customer relationship management, marketing
Rozsah průvodní práce
50
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM.
Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s. r. o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek.
Anotace v angličtině
The work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described.
Later on this knowledge is applied in the company OEZ s. r. o. and possible solution of the scheduling of the order delivery terms is introduced.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, marketing
Klíčová slova v angličtině
CRM, customer relationship management, marketing
Zásady pro vypracování
1. Řízení vztahů se zákazníky
2. Nástroje CRM
3. Charakteristika společnosti OEZ s.r.o.
4. Řízení vztahů se zákazníky v OEZ s.r.o.
5. Analýza termínování zakázek a jeho zlepšení
6. Formulace závěrů
Zásady pro vypracování
1. Řízení vztahů se zákazníky
2. Nástroje CRM
3. Charakteristika společnosti OEZ s.r.o.
4. Řízení vztahů se zákazníky v OEZ s.r.o.
5. Analýza termínování zakázek a jeho zlepšení
6. Formulace závěrů
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M., STEPHENS, T.: Management a leadership. Praha: Grada Publishing, 2008.
DOHNAL, J.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002.
CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005.
LEHTINEN, J.: Aktivní CRM. Praha: Grada Publishing, 2007.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha Grada Publishing, 2002.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M., STEPHENS, T.: Management a leadership. Praha: Grada Publishing, 2008.
DOHNAL, J.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002.
CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005.
LEHTINEN, J.: Aktivní CRM. Praha: Grada Publishing, 2007.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha Grada Publishing, 2002.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit systém, který by umožnil stanovit předběžný termín vyhotovení zakázky pro zákazníky konkrétní společnosti.