Informace o kvalifikační práci Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.
Tato práce je zaměřena na účinnost jednotlivých druhů marketingové komunikace, zejména při získávání zákazníků. V úvodu definuje několik základních možností využití znalostí sociologie v podnikové činnosti. Dále se věnuje základním technikám získávání zákazníků a porovnává jejich přínosy a nedostatky. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření provedenému na Univerzitě Pardubice, které zjišťovalo účinnost propagace na studenty.
Anotace v angličtině
This work is focused on the effectivity of the kinds of marketing communication, particularly on winning new customers. In the beginning, it defines a few basic possibilities of the use of sociology knowledge in business. It is also dedicated to the basic techniques of customer winning and compares their advantages and disadvantages. The last chapter is dedicated to the questionnaire investigation realized on the ground of the University of Pardubice, which was supposed to measure the impact of the promotion on the students.
Klíčová slova
sociologický výzkum, veřejné mínění, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje
Klíčová slova v angličtině
sociological research, public opinion, marketing communication, advertisement, sales promotion
Rozsah průvodní práce
46 s., 13 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na účinnost jednotlivých druhů marketingové komunikace, zejména při získávání zákazníků. V úvodu definuje několik základních možností využití znalostí sociologie v podnikové činnosti. Dále se věnuje základním technikám získávání zákazníků a porovnává jejich přínosy a nedostatky. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření provedenému na Univerzitě Pardubice, které zjišťovalo účinnost propagace na studenty.
Anotace v angličtině
This work is focused on the effectivity of the kinds of marketing communication, particularly on winning new customers. In the beginning, it defines a few basic possibilities of the use of sociology knowledge in business. It is also dedicated to the basic techniques of customer winning and compares their advantages and disadvantages. The last chapter is dedicated to the questionnaire investigation realized on the ground of the University of Pardubice, which was supposed to measure the impact of the promotion on the students.
Klíčová slova
sociologický výzkum, veřejné mínění, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje
Klíčová slova v angličtině
sociological research, public opinion, marketing communication, advertisement, sales promotion
Zásady pro vypracování
Sociologický výzkum
Veřejné mínění
Trendy v technikách získávání zákazníků
Analýza postojů studentů Univerzity Pardubice k metodám konkrétních konkurenčních podniků (dotazníkové šetření)
Zásady pro vypracování
Sociologický výzkum
Veřejné mínění
Trendy v technikách získávání zákazníků
Analýza postojů studentů Univerzity Pardubice k metodám konkrétních konkurenčních podniků (dotazníkové šetření)
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBEK, Hynek. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Karolinum, 1993. 162 s. ISBN 80-7066-662-5
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6
KUNŠTÁT, Daniel - ČERVENKA, Jan. České veřejné mínění: výzkum a teoretické skutečnosti. Vyd. 1. Praha: Sociologický ústav Akademie věd ČR, 2006. 126 s. ISBN 80-7330-081-8
VYDROVÁ, Jaruše. Marketing. Praha: Pragoconsult, 1991. 158 s.
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBEK, Hynek. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Karolinum, 1993. 162 s. ISBN 80-7066-662-5
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6
KUNŠTÁT, Daniel - ČERVENKA, Jan. České veřejné mínění: výzkum a teoretické skutečnosti. Vyd. 1. Praha: Sociologický ústav Akademie věd ČR, 2006. 126 s. ISBN 80-7330-081-8
VYDROVÁ, Jaruše. Marketing. Praha: Pragoconsult, 1991. 158 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem práce. Tím bylo identifikovat základní faktory, které vstupují do rozhodovacího procesu spotřebitele.