Celá práce dokumentuje obecné postupy při tvorbě multimediálních prezentací, dále pak strukturu vybraného školského zařízení a postup přípravy multimediální příručky použitelné nejen pro zaměstnance ve školství, ale obecně pro zaměstnance, kteří během své práce potřebují odbornou radu při úkolech, se kterými se nesetkávají každý den, nicméně jsou nedílnou součástí jejich práce. Praktická část této příručky se pak dále konkretizuje na zaměstnance ve školství a na úkoly nedílně spjaté s jejich prací.
Anotace v angličtině
The thesis documents common technologies of creation multimedia presentations, structure of chosen educational institution and procedure of creation multimedia manual usable not only for education staff members, but generally for employees that need expert advice to solve specific problems, occurred sometimes in their work. The practical part of the manual is focused on objectives adherent to education staff work.
Celá práce dokumentuje obecné postupy při tvorbě multimediálních prezentací, dále pak strukturu vybraného školského zařízení a postup přípravy multimediální příručky použitelné nejen pro zaměstnance ve školství, ale obecně pro zaměstnance, kteří během své práce potřebují odbornou radu při úkolech, se kterými se nesetkávají každý den, nicméně jsou nedílnou součástí jejich práce. Praktická část této příručky se pak dále konkretizuje na zaměstnance ve školství a na úkoly nedílně spjaté s jejich prací.
Anotace v angličtině
The thesis documents common technologies of creation multimedia presentations, structure of chosen educational institution and procedure of creation multimedia manual usable not only for education staff members, but generally for employees that need expert advice to solve specific problems, occurred sometimes in their work. The practical part of the manual is focused on objectives adherent to education staff work.
Obecná pravidla multimediální prezentace
Struktura vybraného školského zařízení
Popis pracovní náplně cílové skupiny pracovníků
Tvorba multimediální příručky
Doporučení pro využití
Zásady pro vypracování
Obecná pravidla multimediální prezentace
Struktura vybraného školského zařízení
Popis pracovní náplně cílové skupiny pracovníků
Tvorba multimediální příručky
Doporučení pro využití
Seznam doporučené literatury
DOSTÁL, Jiří. Učební pomůcky a zásada názornosti. Olomouc: Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9
DOSTÁL, Jiří. Počítač ve vzdělávání - modul 1. Olomouc : Votobia, 2007. 125 s. ISBN 978-80-7220-295-2
DOSTÁL, Jiří. Počítač ve vzdělávání - modul 2. Olomouc : Votobia, 2007. 124 s. ISBN 978-80-7220-295-2
KATZOVÁ, Pavla. Školský zákon : Komentář. [s.l.] : Aspi, 2009. 772 s. ISBN 978-80-7357-412-3
POLZER, Jan. Drupal : Podrobný průvodce tvorbou a správou webů. 2. aktualiz. vyd. [s.l.] : Computer Press, 2008.ISBN 978-80-251-2214-3
Internetové zdroje
Seznam doporučené literatury
DOSTÁL, Jiří. Učební pomůcky a zásada názornosti. Olomouc: Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9
DOSTÁL, Jiří. Počítač ve vzdělávání - modul 1. Olomouc : Votobia, 2007. 125 s. ISBN 978-80-7220-295-2
DOSTÁL, Jiří. Počítač ve vzdělávání - modul 2. Olomouc : Votobia, 2007. 124 s. ISBN 978-80-7220-295-2
KATZOVÁ, Pavla. Školský zákon : Komentář. [s.l.] : Aspi, 2009. 772 s. ISBN 978-80-7357-412-3
POLZER, Jan. Drupal : Podrobný průvodce tvorbou a správou webů. 2. aktualiz. vyd. [s.l.] : Computer Press, 2008.ISBN 978-80-251-2214-3
Internetové zdroje
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil s výsledky své bakalářské práce na téma Multimediální příručka pro zaměstnance ve školství. Otázky byly směřovány na oblast školství a využívání informačních systémů a software. Autor na otázky pohotově odpovídal.
Otázky komise:
Máte nějakou zpětnou vazbu po implementaci vaší práce?
Jak ovlivnila cílová skupina charakteristiku vaší práce?