Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho funkcí a metod a dále na marketing služeb, zejména v bankovnictví. Druhá kapitola teoretické části práce je věnována charakteristice hypotečního bankovnictví, jaká je její právní úprava, vymezení základních pojmů a nabízené produkty. V praktické části je popsána historie a současnost hypotečního bankovnictví v České republice a bank poskytujících hypoteční úvěry. Cílem marketingového výzkumu je poskytování hypotečních úvěrů vybraných bank a vyhodnocení nejlepší nabídky.
Anotace v angličtině
My bachelor work focuses on explaining the importance of marketing research, description of its functions and methods and the marketing of services, particularly in banking. The second theoretical chapter is devoted to the characteristics of mortgage banking, what is the law, the fundamental concepts and products offered. The practical part describes the history and present mortgage banking in the Czech Republic and banks providing mortgage loans. The task was to compare the loans offered by selected banks and evaluate the best deal.
Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho funkcí a metod a dále na marketing služeb, zejména v bankovnictví. Druhá kapitola teoretické části práce je věnována charakteristice hypotečního bankovnictví, jaká je její právní úprava, vymezení základních pojmů a nabízené produkty. V praktické části je popsána historie a současnost hypotečního bankovnictví v České republice a bank poskytujících hypoteční úvěry. Cílem marketingového výzkumu je poskytování hypotečních úvěrů vybraných bank a vyhodnocení nejlepší nabídky.
Anotace v angličtině
My bachelor work focuses on explaining the importance of marketing research, description of its functions and methods and the marketing of services, particularly in banking. The second theoretical chapter is devoted to the characteristics of mortgage banking, what is the law, the fundamental concepts and products offered. The practical part describes the history and present mortgage banking in the Czech Republic and banks providing mortgage loans. The task was to compare the loans offered by selected banks and evaluate the best deal.
1) Stanovení cíle bakalářské práce
2) Definice obsahu
3) Marketingový výzkum vybraných bank
4) Vyhodnocení výsledku a doporučení
Zásady pro vypracování
1) Stanovení cíle bakalářské práce
2) Definice obsahu
3) Marketingový výzkum vybraných bank
4) Vyhodnocení výsledku a doporučení
Seznam doporučené literatury
1) KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-Y
2) FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
3) FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum- Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
4) PŮLPÁNOVÁ, Stanislava. Komerční bankovnictví v České republice. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007. 338 s. ISBN 978-80-245-1180-1
5) RENDULOVÁ, Elvíra; LEKS, Jaroslav. Banky a platební styk. 1. vyd. Brno: Comupter Press, 2004. 206 s. ISBN 80-251-0321-8
Seznam doporučené literatury
1) KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-Y
2) FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
3) FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum- Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
4) PŮLPÁNOVÁ, Stanislava. Komerční bankovnictví v České republice. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007. 338 s. ISBN 978-80-245-1180-1
5) RENDULOVÁ, Elvíra; LEKS, Jaroslav. Banky a platební styk. 1. vyd. Brno: Comupter Press, 2004. 206 s. ISBN 80-251-0321-8
Přílohy volně vložené
1 seznam bank
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem práce. Tím bylo provedení marketingového výzkumu bank poskytující hypoteční úvěry.