- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele
Hlavní téma v angličtině
Marketing research of factors influencing consumers
1. Stanovení cíle bakalářské práce
2. Definice obsahu
3. Marketingový výzkum spotřebitelů
4. Vyhodnocení výsledků výzkumu
5. Formulace závěrů
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cíle bakalářské práce
2. Definice obsahu
3. Marketingový výzkum spotřebitelů
4. Vyhodnocení výsledků výzkumu
5. Formulace závěrů
Seznam doporučené literatury
1,BLAŽKOVÁ , Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1
2, CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu! : pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688
3, KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3
4, 1, KOZÁK , Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
5, KOZEL , Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X
Seznam doporučené literatury
1,BLAŽKOVÁ , Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1
2, CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu! : pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688
3, KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3
4, 1, KOZÁK , Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
5, KOZEL , Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s cílem práce. Tím byl výzkum faktorů ovlivňující spotřebitele při spotřebním chování.