Bakalářská práce se zabývá nákupním marketingovým mixem. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a následně základním pojmům vztahující se k nákupnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou nákupního marketingového mixu v UNIVER, spol. s r. o. Na závěr je analýza zhodnocena a podány návrhy.
Anotace v angličtině
Bachelor work deals with purchase marketing mix. In theoretic parts is paid attention to marketing mix and after to basic conceptions, which are relaited to the purchase marketing mix. Practical part deals with analysis purchase marketing mix in UNIVER, spol. s. r. o. In conclusion, the analysis is evauluated and suggestions are made.
Bakalářská práce se zabývá nákupním marketingovým mixem. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a následně základním pojmům vztahující se k nákupnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou nákupního marketingového mixu v UNIVER, spol. s r. o. Na závěr je analýza zhodnocena a podány návrhy.
Anotace v angličtině
Bachelor work deals with purchase marketing mix. In theoretic parts is paid attention to marketing mix and after to basic conceptions, which are relaited to the purchase marketing mix. Practical part deals with analysis purchase marketing mix in UNIVER, spol. s. r. o. In conclusion, the analysis is evauluated and suggestions are made.
Stanovení cílů bakalářské práce
1) Základní pojmy
2) Nákupní marketing
3) Charakteristika vybraného podniku
4) Nákupní marketingový mix ve vybraném podniku
Zhodnocení a doporučení
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů bakalářské práce
1) Základní pojmy
2) Nákupní marketing
3) Charakteristika vybraného podniku
4) Nákupní marketingový mix ve vybraném podniku
Zhodnocení a doporučení
Seznam doporučené literatury
[1] SOLOMON, M., R., MARSHALL, G., W., STUART, E., W.: Marketing očima světových marketing manažerů:
Computer Press, a. s. 2006. 576 s. ISBN 80-251-1273-X
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing: Grada Publishing, a. s. 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
[3] TOMEK, G., TOMEK, J.: Nákupní marketing. 1. vydání: Grada Publishing 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X
[4] KOTLER, P., Keller, K., L.: Marketing management. 12. vydání: Grada Publishing, a. s. 2004. 792 s.
ISBN 978-80-247-1359-5
Seznam doporučené literatury
[1] SOLOMON, M., R., MARSHALL, G., W., STUART, E., W.: Marketing očima světových marketing manažerů:
Computer Press, a. s. 2006. 576 s. ISBN 80-251-1273-X
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing: Grada Publishing, a. s. 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
[3] TOMEK, G., TOMEK, J.: Nákupní marketing. 1. vydání: Grada Publishing 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X
[4] KOTLER, P., Keller, K., L.: Marketing management. 12. vydání: Grada Publishing, a. s. 2004. 792 s.
ISBN 978-80-247-1359-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cíli práce. Tím byla analýza a zhodnocení nákupního marketingového mixu vybrané společnosti.