Práce se zaměřuje na zjištění kvality služeb poskytovaných turistickými informačními centry v České republice. Dále se zabývá využitím turistických informačních center obyvateli. Tím k čemu jsou nejvíce využívána a jak na ně pohlíží společnost.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is focused on determination analyse of the quality services which are provided by tourist information centers in the Czech Republic. Moreover, it was concerned with the use of the tourist information centers by inhabitants, for what purpose are TIC mostly used and how are they viewed by society.
Klíčová slova
cestovní ruch, turistická informační centra, Agentura CzechTourism, Asociace turistických informačních center České republiky
Klíčová slova v angličtině
tourism, tourist information center, CzechTourism, Association of tourist information centers of the Czech Republic
Rozsah průvodní práce
49 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na zjištění kvality služeb poskytovaných turistickými informačními centry v České republice. Dále se zabývá využitím turistických informačních center obyvateli. Tím k čemu jsou nejvíce využívána a jak na ně pohlíží společnost.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is focused on determination analyse of the quality services which are provided by tourist information centers in the Czech Republic. Moreover, it was concerned with the use of the tourist information centers by inhabitants, for what purpose are TIC mostly used and how are they viewed by society.
Klíčová slova
cestovní ruch, turistická informační centra, Agentura CzechTourism, Asociace turistických informačních center České republiky
Klíčová slova v angličtině
tourism, tourist information center, CzechTourism, Association of tourist information centers of the Czech Republic
Zásady pro vypracování
Charakteristika turistických informačních center
Analýza služeb poskytovaných turistickými informačními centry
Využití turistických informačních center
Zhodnocení a možnosti zlepšení
Zásady pro vypracování
Charakteristika turistických informačních center
Analýza služeb poskytovaných turistickými informačními centry
Využití turistických informačních center
Zhodnocení a možnosti zlepšení
Seznam doporučené literatury
LIBÁNSKÝ, V., ŠTĚPÁN, P. Průvodce spotřebitele Evropskou unií. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2001. 76 s. ISBN 80-86345-12-2.
WTO. Guide for Local Authorities on Developing Sustainable Tourism. Madrid: World Tourism Organization, 1998. 194 s. ISBN 92-844-0280-8.
Seznam doporučené literatury
LIBÁNSKÝ, V., ŠTĚPÁN, P. Průvodce spotřebitele Evropskou unií. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2001. 76 s. ISBN 80-86345-12-2.
WTO. Guide for Local Authorities on Developing Sustainable Tourism. Madrid: World Tourism Organization, 1998. 194 s. ISBN 92-844-0280-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Představena struktura práce a její cíl. Cíl práce byl naplněn.
Otázky vedoucí z posudku práce byly zodpovězeny.
Zahájena diskuze k práci.
Jaký význam vidíte v informačních centrech pro význam studentů fakulty?
Jsou stanovena pravidla pro lokalizaci informačních center?