Tato bakalářská práce poskytuje informace o bankovních produktech, které nabízí mBank, Komerční banka a Raiffeisenbank. Dále jsou tyto bankovní produkty vyhodnoceny pomocí vícekriteriálního hodnocení a srovnány od nejvýhodnějšího po nejméně výhodný. Nakonec je vybrán nejvýhodnější běžný účet, spořicí účet a kreditní karta z pohledu klienta a to z produktů, které tyto banky nabízejí.
Annotation in English
This bachelor?s work provides information about bank?s products which mBank, Komerční bank and Raiffeisenbank offer. Then the bank?s products are evaluated by the help of multicriteria decision making and they are compared from the best to the worst. Finally is chosen the best current account, then saving account and credit card for bank customer from the bank?s products which the banks offer.
bank, bank?s products, charges, multicriteria decision making, current account, saving account, credit card, mBank
Length of the covering note
64 s.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce poskytuje informace o bankovních produktech, které nabízí mBank, Komerční banka a Raiffeisenbank. Dále jsou tyto bankovní produkty vyhodnoceny pomocí vícekriteriálního hodnocení a srovnány od nejvýhodnějšího po nejméně výhodný. Nakonec je vybrán nejvýhodnější běžný účet, spořicí účet a kreditní karta z pohledu klienta a to z produktů, které tyto banky nabízejí.
Annotation in English
This bachelor?s work provides information about bank?s products which mBank, Komerční bank and Raiffeisenbank offer. Then the bank?s products are evaluated by the help of multicriteria decision making and they are compared from the best to the worst. Finally is chosen the best current account, then saving account and credit card for bank customer from the bank?s products which the banks offer.
bank, bank?s products, charges, multicriteria decision making, current account, saving account, credit card, mBank
Research Plan
Práce se zaměří na zhodnocení výhodnosti produktů nabízených vybranými bankami pro klienty především z hlediska poplatků.
Práce bude obsahovat:
- charakteristika vybraných bank
- bankovní produkty
- vícekriteriální hodnocení bank
Research Plan
Práce se zaměří na zhodnocení výhodnosti produktů nabízených vybranými bankami pro klienty především z hlediska poplatků.
Práce bude obsahovat:
- charakteristika vybraných bank
- bankovní produkty
- vícekriteriální hodnocení bank
Recommended resources
DUBE, J. Informační management v bankách. 1. vyd. Praha : HZ Editio, 1998. 193 s. ISBN 80-86009-22-X.
DVOŘÁK, P. Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. 2. aktualiz. vyd. Praha : Linde Praha, a. s. - Právnické a ekonomické nakladatelství a knihkupectví, 2001. 471 s. ISBN 80-7201-310-6.
MISHKIN, Frederic S. The economics of money, banking and financial markets. 7. vyd. Boston : Pearson Education, 2004. ISBN 0-321-20463-8.
POLOUČEK, S. et al. Bankovnictví. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
REVENDA, Z. et al. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 4. dopl. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2005. 627 s. ISBN 80-7261-132-1.
ŠENKÝŘOVÁ, B. et al. Bankovnictví I učebnice. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. 262 s. ISBN 80-7169-464-9.
Finance.cz [online]. 2000-2009 [cit. 2009-06-03]. Dostupný z WWW: . ISSN 1213-4325.
Informace a materiály poskytnuté Mbank bankou a dalšími vybranými bankami
Recommended resources
DUBE, J. Informační management v bankách. 1. vyd. Praha : HZ Editio, 1998. 193 s. ISBN 80-86009-22-X.
DVOŘÁK, P. Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. 2. aktualiz. vyd. Praha : Linde Praha, a. s. - Právnické a ekonomické nakladatelství a knihkupectví, 2001. 471 s. ISBN 80-7201-310-6.
MISHKIN, Frederic S. The economics of money, banking and financial markets. 7. vyd. Boston : Pearson Education, 2004. ISBN 0-321-20463-8.
POLOUČEK, S. et al. Bankovnictví. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
REVENDA, Z. et al. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 4. dopl. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2005. 627 s. ISBN 80-7261-132-1.
ŠENKÝŘOVÁ, B. et al. Bankovnictví I učebnice. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. 262 s. ISBN 80-7169-464-9.
Finance.cz [online]. 2000-2009 [cit. 2009-06-03]. Dostupný z WWW: . ISSN 1213-4325.
Informace a materiály poskytnuté Mbank bankou a dalšími vybranými bankami
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Cílem práce bylo komparovat produkty mBank s produkty vybraných bank v České republice a stanovit nejvýhodnější produkt z pohledu klienta.
Otázky k obhajobě:
1.Jak by mohlo být ovlivněno výsledné pořadí výhodnosti produktů pro klienta, kdyby byla použita jiná rozhodovací metoda?
2.V práci uvádíte, že i m-Bank hodlá zavést poplatky na služby spojené s jejími produkty a ostatní banky zvyšují poplatky. Proč se tak děje?