Tato bakalářská práce poskytuje informace o bankovních produktech, které nabízí mBank, Komerční banka a Raiffeisenbank. Dále jsou tyto bankovní produkty vyhodnoceny pomocí vícekriteriálního hodnocení a srovnány od nejvýhodnějšího po nejméně výhodný. Nakonec je vybrán nejvýhodnější běžný účet, spořicí účet a kreditní karta z pohledu klienta a to z produktů, které tyto banky nabízejí.
Anotace v angličtině
This bachelor?s work provides information about bank?s products which mBank, Komerční bank and Raiffeisenbank offer. Then the bank?s products are evaluated by the help of multicriteria decision making and they are compared from the best to the worst. Finally is chosen the best current account, then saving account and credit card for bank customer from the bank?s products which the banks offer.
bank, bank?s products, charges, multicriteria decision making, current account, saving account, credit card, mBank
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce poskytuje informace o bankovních produktech, které nabízí mBank, Komerční banka a Raiffeisenbank. Dále jsou tyto bankovní produkty vyhodnoceny pomocí vícekriteriálního hodnocení a srovnány od nejvýhodnějšího po nejméně výhodný. Nakonec je vybrán nejvýhodnější běžný účet, spořicí účet a kreditní karta z pohledu klienta a to z produktů, které tyto banky nabízejí.
Anotace v angličtině
This bachelor?s work provides information about bank?s products which mBank, Komerční bank and Raiffeisenbank offer. Then the bank?s products are evaluated by the help of multicriteria decision making and they are compared from the best to the worst. Finally is chosen the best current account, then saving account and credit card for bank customer from the bank?s products which the banks offer.
bank, bank?s products, charges, multicriteria decision making, current account, saving account, credit card, mBank
Zásady pro vypracování
Práce se zaměří na zhodnocení výhodnosti produktů nabízených vybranými bankami pro klienty především z hlediska poplatků.
Práce bude obsahovat:
- charakteristika vybraných bank
- bankovní produkty
- vícekriteriální hodnocení bank
Zásady pro vypracování
Práce se zaměří na zhodnocení výhodnosti produktů nabízených vybranými bankami pro klienty především z hlediska poplatků.
Práce bude obsahovat:
- charakteristika vybraných bank
- bankovní produkty
- vícekriteriální hodnocení bank
Seznam doporučené literatury
DUBE, J. Informační management v bankách. 1. vyd. Praha : HZ Editio, 1998. 193 s. ISBN 80-86009-22-X.
DVOŘÁK, P. Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. 2. aktualiz. vyd. Praha : Linde Praha, a. s. - Právnické a ekonomické nakladatelství a knihkupectví, 2001. 471 s. ISBN 80-7201-310-6.
MISHKIN, Frederic S. The economics of money, banking and financial markets. 7. vyd. Boston : Pearson Education, 2004. ISBN 0-321-20463-8.
POLOUČEK, S. et al. Bankovnictví. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
REVENDA, Z. et al. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 4. dopl. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2005. 627 s. ISBN 80-7261-132-1.
ŠENKÝŘOVÁ, B. et al. Bankovnictví I učebnice. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. 262 s. ISBN 80-7169-464-9.
Finance.cz [online]. 2000-2009 [cit. 2009-06-03]. Dostupný z WWW: . ISSN 1213-4325.
Informace a materiály poskytnuté Mbank bankou a dalšími vybranými bankami
Seznam doporučené literatury
DUBE, J. Informační management v bankách. 1. vyd. Praha : HZ Editio, 1998. 193 s. ISBN 80-86009-22-X.
DVOŘÁK, P. Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. 2. aktualiz. vyd. Praha : Linde Praha, a. s. - Právnické a ekonomické nakladatelství a knihkupectví, 2001. 471 s. ISBN 80-7201-310-6.
MISHKIN, Frederic S. The economics of money, banking and financial markets. 7. vyd. Boston : Pearson Education, 2004. ISBN 0-321-20463-8.
POLOUČEK, S. et al. Bankovnictví. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
REVENDA, Z. et al. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 4. dopl. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2005. 627 s. ISBN 80-7261-132-1.
ŠENKÝŘOVÁ, B. et al. Bankovnictví I učebnice. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. 262 s. ISBN 80-7169-464-9.
Finance.cz [online]. 2000-2009 [cit. 2009-06-03]. Dostupný z WWW: . ISSN 1213-4325.
Informace a materiály poskytnuté Mbank bankou a dalšími vybranými bankami
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce bylo komparovat produkty mBank s produkty vybraných bank v České republice a stanovit nejvýhodnější produkt z pohledu klienta.
Otázky k obhajobě:
1.Jak by mohlo být ovlivněno výsledné pořadí výhodnosti produktů pro klienta, kdyby byla použita jiná rozhodovací metoda?
2.V práci uvádíte, že i m-Bank hodlá zavést poplatky na služby spojené s jejími produkty a ostatní banky zvyšují poplatky. Proč se tak děje?