Marketingová komunikace České pošty, s. p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Práce je rozdělená do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl druhé části, která čerpá zejména z praxe a také z návrhů, které by mohly přispět ke zlepšení současných metod marketingové komunikace České pošty, s.p. .
Anotace v angličtině
Marketing Communications of Česká pošta, s. p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the second part, which draws particular practice and the proposals that could contribute to improving the current methods of marketing communication of Česká pošta, s. p..
Klíčová slova
marketingová komunikace, Česká pošta, s. p., komunikační mix, reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, Česká pošta, s. p., communication mix, promotion
Rozsah průvodní práce
57 s., 12 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Marketingová komunikace České pošty, s. p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Práce je rozdělená do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl druhé části, která čerpá zejména z praxe a také z návrhů, které by mohly přispět ke zlepšení současných metod marketingové komunikace České pošty, s.p. .
Anotace v angličtině
Marketing Communications of Česká pošta, s. p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the second part, which draws particular practice and the proposals that could contribute to improving the current methods of marketing communication of Česká pošta, s. p..
Klíčová slova
marketingová komunikace, Česká pošta, s. p., komunikační mix, reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, Česká pošta, s. p., communication mix, promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Obecné principy marketingové komunikace
2. Charakteristika České pošty, s. p.
3. Analýza současného stavu marketingové komunikace České pošty, s. p.
4. Návrhy na zlepšení marketingové komunikace České pošty, s. p.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Obecné principy marketingové komunikace
2. Charakteristika České pošty, s. p.
3. Analýza současného stavu marketingové komunikace České pošty, s. p.
4. Návrhy na zlepšení marketingové komunikace České pošty, s. p.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.