Tato bakalářská práce je věnována problematice spokojenosti zákazníků s produkty a službami společnosti CompuGROUP Medical Česká republika, s. r. o., přesněji v divizi Lékařského softwaru Medicus. Spokojenost je zde zjišťována marketingovým výzkumem s využitím dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je návrh změn, které by měli zvýšit spokojenost zákazníků divize Lékařského softwaru Medicus.
Anotace v angličtině
This Bachelor's work is devoted to the issue of customer satisfaction with pruducts and accompanying services in CompuGROUP Medical Czech Republic Ltd., precisely at the Medical software Medicus division. Satisfaction is studied by marketing research using a questionnaire survey. The result of this work is to propos changes which should improve customer satisfaction in division of Medical software Medicus.
Tato bakalářská práce je věnována problematice spokojenosti zákazníků s produkty a službami společnosti CompuGROUP Medical Česká republika, s. r. o., přesněji v divizi Lékařského softwaru Medicus. Spokojenost je zde zjišťována marketingovým výzkumem s využitím dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je návrh změn, které by měli zvýšit spokojenost zákazníků divize Lékařského softwaru Medicus.
Anotace v angličtině
This Bachelor's work is devoted to the issue of customer satisfaction with pruducts and accompanying services in CompuGROUP Medical Czech Republic Ltd., precisely at the Medical software Medicus division. Satisfaction is studied by marketing research using a questionnaire survey. The result of this work is to propos changes which should improve customer satisfaction in division of Medical software Medicus.
1. Vymezení základních pojmů
2. Situační analýza společnosti
3. Zpracování plánu marketingového výzkumu
4. Ověření marketingového šetření
5. Zpracování výsledku marketingového výzkumu
6. Zpracování souhrnné zprávy marketingového výzkumu
7. Použitá literatura
8. Přílohy
Zásady pro vypracování
1. Vymezení základních pojmů
2. Situační analýza společnosti
3. Zpracování plánu marketingového výzkumu
4. Ověření marketingového šetření
5. Zpracování výsledku marketingového výzkumu
6. Zpracování souhrnné zprávy marketingového výzkumu
7. Použitá literatura
8. Přílohy
Seznam doporučené literatury
VACULÍK, Josef, KEŘT, Radim. Marketingové řízení 1., 1. vyd. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008. 140 s. ISBN 978-80-7395-053-8.
BURNETT, K., Klíčoví zákazníci a péče o ně, Praha: Computer Press, 1. vydání, 2005 ISBN 80-7226-655-1.
DOHNAL, J., Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Grada Publishing, 1. vydání, 2002, ISBN 80-247-0401-3.
KOTLER, P., Marketing Management 9. přepracované vydání, Praha: Grada Praha, 1998, ISBN 80-7169-600-5.
SPÁČIL, A., Péče o zákazníky, Praha: Grada Publishing, 1. vydání, 2003, ISBN 80-247-0514-1.
VACULÍK, J. Základy marketingu, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2. přepracované vydání, 2003, ISBN 80-7194-583-8.
VYSEKALOVÁ, J., Psychologie spotřebitele, jak zákazníci nakupují, Praha: Grada Publishing, 1. vydání, 2004, ISBN 80-247-0393-9.
WESSLING, H., Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM - Strategie, praktické příklady a scénáře, Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
VACULÍK, Josef, KEŘT, Radim. Marketingové řízení 1., 1. vyd. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008. 140 s. ISBN 978-80-7395-053-8.
BURNETT, K., Klíčoví zákazníci a péče o ně, Praha: Computer Press, 1. vydání, 2005 ISBN 80-7226-655-1.
DOHNAL, J., Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Grada Publishing, 1. vydání, 2002, ISBN 80-247-0401-3.
KOTLER, P., Marketing Management 9. přepracované vydání, Praha: Grada Praha, 1998, ISBN 80-7169-600-5.
SPÁČIL, A., Péče o zákazníky, Praha: Grada Publishing, 1. vydání, 2003, ISBN 80-247-0514-1.
VACULÍK, J. Základy marketingu, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2. přepracované vydání, 2003, ISBN 80-7194-583-8.
VYSEKALOVÁ, J., Psychologie spotřebitele, jak zákazníci nakupují, Praha: Grada Publishing, 1. vydání, 2004, ISBN 80-247-0393-9.
WESSLING, H., Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM - Strategie, praktické příklady a scénáře, Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala svoji práci. Cílem byla analýza marketingového výzkumu a získání informací pro hodnocení spokojenosti zákazníků.