Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix. Praktická část práce se zabývá představením společnost TNT Post ČR s.r.o., její situační analýzou a charakteristikou stávajícího komunikačního mixu. V závěru práce jsou navržena rozšíření a doporučení pro nový komunikační mix této společnosti.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on marketing mix and its elements. Theoretical part of the work defines key marketing terms related to the theory of communication mix. Practical part of the thesis introduces a company TNT Post CR s.r.o., its situational analysis and its current communication mix. At the end of the work possible enhancements and recommendations to the communication mix of TNT Post are described.
Klíčová slova
komunikační mix, situační analýza, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct marketing, TNT POST ČR
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, situational analysis, advertisiment, sales promotions, personal selling, public relations, direct marketing, TNT POST CR
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix. Praktická část práce se zabývá představením společnost TNT Post ČR s.r.o., její situační analýzou a charakteristikou stávajícího komunikačního mixu. V závěru práce jsou navržena rozšíření a doporučení pro nový komunikační mix této společnosti.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on marketing mix and its elements. Theoretical part of the work defines key marketing terms related to the theory of communication mix. Practical part of the thesis introduces a company TNT Post CR s.r.o., its situational analysis and its current communication mix. At the end of the work possible enhancements and recommendations to the communication mix of TNT Post are described.
Klíčová slova
komunikační mix, situační analýza, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct marketing, TNT POST ČR
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, situational analysis, advertisiment, sales promotions, personal selling, public relations, direct marketing, TNT POST CR
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Vymezení marketingových pojmů
3. Současná analýza společnosti TNT POST ČR s.r.o
4. Zpracování návrhu komunikačního mixu ve společnosti TNT POST ČR s.r.o
5. Zhodnocení zpracovaného návrhu
6. Závěr
7. Literatura
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Vymezení marketingových pojmů
3. Současná analýza společnosti TNT POST ČR s.r.o
4. Zpracování návrhu komunikačního mixu ve společnosti TNT POST ČR s.r.o
5. Zhodnocení zpracovaného návrhu
6. Závěr
7. Literatura
Seznam doporučené literatury
1) FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha : Computer Press, 2000.
2) KOTER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Yersey : Pearson education, 2003
3) SVOBODA, V. Public Relations - moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006.
4) TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, 2000
5) VACULÍK, J. a kol. Marketingové řízení. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005
6) VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Praha : Grada Publishing, 2004
7) podniková a časopisecká literatura
Seznam doporučené literatury
1) FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha : Computer Press, 2000.
2) KOTER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Yersey : Pearson education, 2003
3) SVOBODA, V. Public Relations - moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006.
4) TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, 2000
5) VACULÍK, J. a kol. Marketingové řízení. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005
6) VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Praha : Grada Publishing, 2004
7) podniková a časopisecká literatura
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila se svou diplomovou prací, s komunikačním mixem společnosti TNT Post ČR, s.r.o., která spolupracuje s veřejným sektorem, formulací návrhů na jeho rozšíření a zodpověděla následující otázky:
1. Jaké vidíte hlavní nedostatky marketingového mixu uplatňovaného v současné době ve společnosti TNT Post ČR a jak se projevují?
2. Jaká vidíte hlavní omezení pro uplatnění svého návrhu a jaké navrhujete řešení?
3. Uveďte výhody a nevýhody tiskové reklamy.
4. Jaké významné aktivity Public Relations doporučujete realizovat formou outsourcingu?