Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s.
z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující
popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá
problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s.
Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve
společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti.
Anotace v angličtině
Work focuses on the current situation in company Lázně Velichovky a.s. aspects of marketing
management. The content of bachelor thesis is the theoretical part contains a description of
the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work
deals with marketing management in the company Lázně Velichovky a.s.
Goal is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals
for improving marketing management in the company.
Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s.
z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující
popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá
problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s.
Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve
společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti.
Anotace v angličtině
Work focuses on the current situation in company Lázně Velichovky a.s. aspects of marketing
management. The content of bachelor thesis is the theoretical part contains a description of
the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work
deals with marketing management in the company Lázně Velichovky a.s.
Goal is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals
for improving marketing management in the company.
Úvod
Definování cíle práce
Analýza marketingového řízení
Analýza podniku - Lázně Velichovky a.s.
Marketingové řízení v podniku Lázně Velichovky a.s.
Závěr, včetně splnění cíle práce, případně návrh ke zlepšení marketingového řízení
Zásady pro vypracování
Úvod
Definování cíle práce
Analýza marketingového řízení
Analýza podniku - Lázně Velichovky a.s.
Marketingové řízení v podniku Lázně Velichovky a.s.
Závěr, včetně splnění cíle práce, případně návrh ke zlepšení marketingového řízení
Seznam doporučené literatury
SALOMON, M., MARSHALL, G., STUART, E., Marketing očima světových marketing manažerů . 1.vyd. Brno : Computer Press a. s., 2001. 564 s. ISBN 80-251-1273-x.
KOTLER, F., Marketing od A do Z : 80 pojmů, které by měl znát každý manažer. 1.vyd. Praha : Management Press a. s., 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
FORET , M., Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press a. s., 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T., Marketing : Základy a principy. 1.vyd. Brno : Computer Press a. s., 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
BELCH, G., BELCH, M., Introduction to advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective. 1.vyd. Chicago : Irwin, 1995. 726 s.ISBN 0-256-13696-2.
BHATTACHARJEE, E., BABŮREK, H., Profi marketing na internetu. 1.vyd. Praha : Profess consulting, 1999. 162 s. ISBN 80-7259-015-4
Seznam doporučené literatury
SALOMON, M., MARSHALL, G., STUART, E., Marketing očima světových marketing manažerů . 1.vyd. Brno : Computer Press a. s., 2001. 564 s. ISBN 80-251-1273-x.
KOTLER, F., Marketing od A do Z : 80 pojmů, které by měl znát každý manažer. 1.vyd. Praha : Management Press a. s., 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
FORET , M., Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press a. s., 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T., Marketing : Základy a principy. 1.vyd. Brno : Computer Press a. s., 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
BELCH, G., BELCH, M., Introduction to advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective. 1.vyd. Chicago : Irwin, 1995. 726 s.ISBN 0-256-13696-2.
BHATTACHARJEE, E., BABŮREK, H., Profi marketing na internetu. 1.vyd. Praha : Profess consulting, 1999. 162 s. ISBN 80-7259-015-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala svoji práci. Cílem byla analýza marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. a následné zhodnocení a doporučení do budoucna.